خبرگزاری کار ایران

سوت داوران به سود چینی‌ها بود؛

ساهاکیان: چین حرفی برای گفتن برابر ما نداشت / هدف ما قهرمانی است

کد خبر : ۲۰۸۹۲۲

بازیکنان حریف استرس زیادی داشتند چرا که در صورت باخت حذف می‌شدند. امیدوارم در ادامه راه با قدرت و آمادگی کامل به میدان برویم و به هدف‌مان برسیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران مرحله نیمه نهایی را حساس‌ترین مسابقه بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، اوشین ساهاکیان ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر چین اظهار کرد: دیدار آخر من در مرحله دوم برابر چین بود چینی که تیمی جوان اما باتجربه محسوب می‌شود. آن‌ها می‌خواستند در کورس بمانند و حذف نشوند و بازی خوبی داشتند. بازیکنان آن‌ها عملکرد قابل قبولی انجام دادند اما به هر حال ما بهتر کار کردیم و برنده شدیم.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران در سالن هم به سود چینی‌ها بود و حتی سعی کردند اختلاف را کاهش دهند، اما به خوبی مهارشان کردیم و اجازه ندادیم کاری از پیش ببرند. در این مسابقه واقعا عملکرد خوبی داشتیم و چین حرفی برای گفتن برابر ما نداشت.

بهترین پست ۴ آسیا افزود: هدف ما قهرمانی است و ان‌شاءالله در بازی نیمه‌نهایی که بازی اصلی ماست، با قدرت به میدان می‌رویم و برنده می‌شویم. بازی نیمه نهایی اصلی‌ترین مسابقه ما محسوب می‌شود و باید با قدرت تمام به میدان برویم.

ساهاکیان همچنین گفت: در دیدار برابر چین سوت داوران بیشتر به سود آن‌ها بود. بازیکنان حریف استرس زیادی داشتند چرا که در صورت باخت حذف می‌شدند. امیدوارم در ادامه راه با قدرت و آمادگی کامل به میدان برویم و به هدف‌مان برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز