خبرگزاری کار ایران

محمدیان: حضور بانوان گامی بزرگ برای ترویج سبک زندگی در خانواده ها است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۳۱

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بانوان و آقایان تماشاگر در تمام دنیا به تعریف یکی از پایه های توسعه ورزش می پردازند. تشویق خانواده ها از نزدیک بر بهبود عملکرد ملی پوشان ما موثر است.

به گزارش ایلنا، فریبا محمدیان پس از تماشای بازی بسکتبال ایران و قزاقستان در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: از اینکه برای دیگر بار شرایطی فراهم آمد تا خانواده های ایرانی بتوانند بازی بسیار پر شور و شوقی را در رشته بسکتبال از نزدیک مشاهده کنند بسیار خرسندم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شاهد یک روز خوب و با نشاط بودیم تصریح کرد: بخشی از ورزش را تماشاگران تشکیل می دهند. بانوان و آقایان تماشاگر در تمام دنیا به تعریف یکی از  پایه های توسعه ورزش می پردازند. تشویق خانواده ها از نزدیک بر بهبود عملکرد ملی پوشان ما موثر است . 

وی از تماشاگران ورزش به عنوان رکنی اساسی از ارکان صنعت ورزش یاد کرد و افزود: این صنعت بزرگ اهداف مختلفی را دنبال می کند و ما در صدد بهره گیری از این صنعت در راه دستیابی به انسجام اجتماعی، نشاط و شور و شوق اجتماعی و تشویق و ترقیب کردن مردم به فعالیت های اجتماعی هستیم.

محمدیان افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت خانواده ها را یکی از سیاست ها کلان بخش ورزش کشور دانست و تاکید کرد: این بحت در حوزه بانوان بسیار مورد توجه است. حضور بانوان در بستر خانواده ها در چنین عرصه هایی گامی بزرگ برای ترویج ورزش و تزریق ورزش در سبک زندگی روزمره خانواده ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز