خبرگزاری کار ایران

هازارد: بازی با برزیل شگفت انگیز است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۳۱

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک برای بازی با برزیل هیجان زده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال بلژیک در بازی شب گذشته مقابل ژاپن پس از گلزنی فرتونگه با دو گل ناصر شادلی و مروانه فلینی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بودند، به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

دو سال پیش نسل طلایی بلژیک در یک چهارم نهایی یورو 2016 از ولز سه بر یک شکست خورد و در جام جهانی گذشته هم با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرژانتین شده بود.

ادن هازارد پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما فکر می‌کردیم در بازی همانند دو سال پیش مقابل ولز حضور داریم اما همچنین فکر می‌کردیم با گلزنی می‌توانیم بازی را پیش ببریم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند بازی را تغییر بدهند، بازیکنان نیمکت نشین که می‌توانستند تفاوت را ایجاد کنند، سرمربی به زمین فرستاد و بنابراین خوشحالیم که برنده شدیم و به دور بعدی راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: واکنش امروز ما عالی بود و شاید این نوع مسابقه ای است که ما برای آینده نیاز داشتیم، هرچند امکان حذف ما وجود داشت اما حالا در یک چهارم نهایی هستیم. به عنوان یک فوتبالیست تقابل با برزیل همیشه برای من جذاب و شگفت انگیز است. حالا استراحت می‌کنیم و به بازی آینده فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز