خبرگزاری کار ایران

راکتیچ: خدا را شکر که با مودریچ و اینستا همبازی بوده‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۵۱

هافبک بارسلونا از عملکرد لوکا مودریچ و آندرس اینیستا تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، ایوان راکیتیچ در کنار لوکا مودریچ، دو مهره تاثیرگذاری زلاتکو دالیچ در خط میانی تیم ملی فوتبال کرواسی هستند و یکی از دلایل اصلی صعود مقتدرانه کروات‌ها به جمع 16 تیم برتر جام جهانی 2018 روند چشمگیر ستاره‌های حال حاضر رئال مادرید و بارسلونا است.

کرواسی اگر موفق شود در مرحله یک هشتم نهایی دانمارک را از پیش رو بردارد و سپس اسپانیا هم بر روسیه غلبه کند، آن زمان در یک چهارم نهایی ستاره‌های بارسلونا و رئال مادرید رو به رو می‌شوند.

ایوان راکیتیچ در مصاحبه اخیرش درباره نمایش آندرس اینیستا و لوکا مودریچ گفت: مقایسه آنها بسیار دشوار است. به نظر می رسد هر دو از سیارات مختلف هستند و آنها آمدند تا با فوتبال ما زندگی کنند. هر دو آنها یکی از بهترین بازیکنان در پست خودشان هستند. این افتخار زیادی برای من است که چهار سال با آندرس در بارسلونا و 11 سال با مودریچ در کرواسی همبازی بوده‌ام. شما سعی می‌کنید تا آنجا که می‌توانید در کنار آنها لذت ببرید، از آنها یاد بگیرید. این بهترین چیزی است که می‌تواند برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. اگر من یک تیم فوتبال ایجاد کنم هر دوی آنها را به خدمت می‌گیرم. می‌توانم خدا را شکر کنم که فرصت بازی کنار این دو بازیکن را داشته‌ام. آندرس یکی از بهترین دوستان من است و لوکا هم به عنوان برادر بزرگتر خودم می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز