خبرگزاری کار ایران

پیام بازیکنان آلمان پس از ناکامی تاریخی: "ما کیفیت نداشتیم"

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۱۰

اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان معتقدند آنها در حد و اندازه نام قهرمان دوره گذشته جام جهانی، در روسیه حاضر نشده‌اند و اکنون هم باید مسئولیت حذف تاریخی را برعهده بگیرند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آلمان جام جهانی را با نتایج کابوس واری به پایان رساند و شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی، پایان راه شاگردان یواخیم لو در گروه F بود و آنها با قرار گرفتن در رده چهارم گروه تنها با سه امتیاز این تورنمنت را به پایان رساندند.

بازیکنان آلمان واکنش‌های متفاوتی به حذف ناباورانه داشتند که اکثر آنها به اراده و میل به فتح جام جهانی اشاره کرده بودند.

مانوئل نویر، کاپیتان ژرمن‌ها می‌گوید:"من فکر می‌کنم که همه‌ی ما برای آن نبودیم. ما اراده کافی برای آنچه که می‌خواستیم نشان بدهیم را نداشتیم. اگر ما این بازی را پشت سر می‌گذاشتیم در مراحل بعدی کنار می‌رفتیم. باید مسئولیت آن را بپذیریم. ما سزاوارنه عمل نکردیم، باید به وضوح بگوییم. این خیلی تلخ و سوزناک است."

متس هوملس گفت: آخرین بازی که در آن ما متقاعد شدیم، در پاییز سال گذشته بود. ما از دقیقه 65 به بعد گیج کننده بازی می‌کردیم و ساختارمان را از دست می‌دادیم. اکنون ما درباره چیزی کاملا متفاوت صحبت میکنیم. این بزرگترین ناامیدی در ورزشی من است. ما در سطح مورد نیاز برای جام جهانی قرار نداشتیم.

سامی خدیرا، هافبک یوونتوس در این باره عنوان کرد: این یکی از دشوارترین لحظات برای تیم و همچنین برای من است. این اتفاق برای قهرمان دوره گذشته تلخ است و ما باید مسئولیت آن را برعهده بگیریم. این آسان نیست، اما ما آن را همینطور خواستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز