خبرگزاری کار ایران

باز هم با دل پر از جام برگشتیم

حریف CR7 شدیم اما VAR نه!

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۶۴

وی ای آر البته همان چیزی است که می تواند به داد فوتبال برسد و ناپاکی ها را از این ورزش دور کند اما به نظر می رسد حتی در این مورد هم با تبعیض رو به رو شده ایم تا از این به بعد هربار داوری با دست هایش مستطیل وی‌ای‌آر را نشان دهد به تکنولوژی ای نفرین بفرستیم که در دوره قبلی گمشده ما بود و این بار بلای جانمان شد.

به گزارش ایلنا، فیلم بازیکن مراکش این روزها خبرساز شده است. وقتی که در پایان بازی رو به دوربین های تلویزیونی می کند و با ایما و اشاره و البته لب خوانی واضح می گوید وی‌ای‌آر آشغال است!

وی ای آر البته همان چیزی است که می تواند به داد فوتبال برسد و ناپاکی ها را از این ورزش دور کند اما به نظر می رسد حتی در این مورد هم با تبعیض رو به رو شده ایم. حساسیت داورها نسبت به موقعیت تیم های حریف، نوع برخورد آن ها با بازیکنان مختلف، اتلاف وقت در جریان مسابقه و حتی نادیده گرفتن خطاهایی که نیاز به وی ای آر هم نداشت، گوشه ای از ظلمی بود که دوشنبه شب به فوتبال ما شد تا از این به بعد هربار داوری با دست هایش مستطیل وی‌ای‌آر را نشان دهد به تکنولوژی ای نفرین بفرستیم که در دوره قبلی گمشده ما بود و این بار بلای جانمان شد.

تیم ملی توانست خیلی خوب رونالدوی اعجاب انگیز را مهار کند. او که در دو بازی قبلی همه کار کرده بود، مقابل ایران تقریبا هیچ دستاوردی نداشت و حتی نتوانست از نقطه پنالتی گلزنی کند. ایران برابر سی‌آرسِوِن پیروز بود، اما مقابل وی‌اِی‌آر نه!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز