خبرگزاری کار ایران

تصور غلطی که ممکن است به تیم ملی لطمه بزند

اشتباه نکنید، پرتغال فقط رونالدو نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۲۸

تیم ملی ایران در روز سوم مسابقات باید به مصاف پرتغالی برود که از نعمت حضور ستاره ای چون رونالدو استفاده می برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صعود تیم ملی ایران تنها با برد برابر پرتغال قطعی می شود و نتیجه مساوی کار را به اما و اگر خواهد کشاند. این درحالیست که با شروع مسابقات و درخشش کریستیانو رونالدو همه نگاه ها به سمت او رفته است. رونالدو که با چهار گل برابر اسپانیا و مراکش عزمش برای قهرمانی و کفش طلای مسابقات را جزم کرده است، هیچ دوست ندارد با برد ایران و البته برد احتمالی اسپانیا برابر مراکش خیلی زود از جام خداحافظی کند و قطعا برای بازی سوم نیز هر آن چه در توان دارد را رو خواهد کرد اما مساله  درست همینجاست!

 کی روش که اهل پرتغال است و سابقه مربی گری در تیم هایی با حضور رونالدو را دارد حالا باید برای صعود ایران به مرحله بعد، پرتغال را از پیش رو بردارد. هرچند در پرتغال هم به توانایی های رونالدو واقفند اما شخصیتی مانند کی روش هم طبعا نقطه ضعف های او را می شناسد و با سبک بازی تیم ملی کشورش آشناست.  این درحالیست که ستارگانی چون گدس، ریکاردو و سیلوا نیز در کنار رونالدو و در خدمت تیمشان هستند و شاید کریس تمامی گل های رونالدو را زده باشد و مهار او از نان شب واجب تر، اما نباید از حضور ستارگان دیگر این تیم غافل شد و تنها برای مهار رونالدو برنامه ریخت؛ نکته ای که البته خود کی روش هم به آن واقف است!

گدس؛ ستاره بعدی!

2006 را به هیچ وجه فراموش نمی کنیم. جایی که رونالدو در حضور فیگو مجبور بود تا پیراهن شماره هفده را بپوشد. او با گلزنی از روی نقطه پنالتی تیر خلاص را به تیم برانکو زد و همراه با پرتغال به مرحله بعدی صعود کرد. حالا زمان گذشته است و جوان اول پرتغال پیراهن شماره هفت تیم ملی و بازوبند کاپیتانی را باهم دارد. در غیاب نانی این گدس است که شماره هفده را به تن می کند و بدش نمی آید تا شماره 7 بعدی تیم ملی کشورش باشد. ستاره ای که مطمئنا پس از جام جهانی خریدارهای دیگری هم دارد و باید منتظر خریدارهای بعدی او باشیم.

اشتباه نکنید، پرتغال فقط رونالدو نیست

ریکاردو؛ بهتر از سمدو

نقشه ملی پوشان برای گلزنی، احتمالا متکی به نفوذ از راست و فرارهای انصاری فرد باشد. سمدو بی شک یکی از بزرگترین غایبان این جام است چرا که سانتوس برای این پست ترجیح داده تا از ریکاردوی سرسخت استفاده کند. بازی فیزیکی و محکم او در سمت راست دفاع برزیل، می تواند ایران را مجاب به عقب نشینی از آن پست کند تا بیشتر به فرار از عمق و یا ارسال های رامین (منتظری) از سمت راست باشیم.

اشتباه نکنید، پرتغال فقط رونالدو نیست

و باز هم سیلوا!

دیدار برابر اسپانیا با بازی خوب هافبک دفاعی های تیم ملی همراه بود. ابراهیمی و عزت اللهی به خوبی توانستند اینیستا و سیلوا را مهار کنند و این بار وقت آن است تا با مهار برناردو سیلوا شر آخرین خطرها را از دروازه تیم ملی کم کنند. در صورت گرفتن رونالدو و گدس، احتمالا این سیلوا باشد که با اضافه شدن از عقب می تواند با شوت زدن و یا تغذیه دوباره مهاجمین دروازه بیرانوند را دچار تهدید کند.

اشتباه نکنید، پرتغال فقط رونالدو نیست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز