خبرگزاری کار ایران

تغییر کادرفنی در اسپانیا جدی شد؛

دو گزینه احتمالی برای جانشینی لوپتگی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۵۷

دو گزینه از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای جانشینی لوپتگی مطرح شده‌اند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته خبر توافق نهایی رئال مادرید با یولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا منتشر شد و اعلام شد وی پس از جام جهانی به جای زیدان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

این خبر با واکنش و عصانیت فدراسیون فوتبال اسپانیا همراه بود و خیلی زود احتمال برکناری وی پیش از شروع جام جهانی مطرح شد که واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

در همین راستا اخبار منتشر شده حکایت از جدی بودن برکناری لوپتگی دارد و فدراسیون فوتبال اسپانیا 2 گزنیه برای جانشینی وی در نظر گرفته است.

هرناندو هیرو، کاپیتان سابق رئال مادرید و آلبرت سلادس، ملی‌پوش سابق اسپانیا که سابقه بازی در دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه دارد گزینه‌های جانشینی لوپتگی هستند.

البته در این میان تلاش‌ها در اسپانیا مبنی بر منصرف کردن ریاست فدراسیون فوتبال این کشور از برکناری لوپتگی است تا وی بتواند در جام جهانی کارش را انجام داده و پس از آن جدا شود و به رئال مادرید برود و باید دید این تغییرات چه زمانی اعمال می‌شود.

اسپانیا یکی از همگروهی‌های ایران در جام جهانی خواهد بود و تغییرات نیمکت این تیم در چنین مقطعی می‌تواند روی نتایجش تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز