خبرگزاری کار ایران

خبری که اردوی رقیب ایران در جام جهانی را به هم ریخت:

لوپتگی در آستانه برکناری از هدایت اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۲۱

خبر پذیرش هدایت رئال مادرید از سوی سرمربی تیم ملی اسپانیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را خشمگین کرد و ممکن است تبعاتی هم برای وی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته یک خبر عجیب و غیرمنتظره، فوتبال اسپانیا را شگفت زده کرد. خبر این بود که لوپتگی هدایت رئال مادرید را پذیرفته و با این تیم قراردادی سه ساله امضا کرده است. او در حالی سرمربی رئال مادرید شده است که تا 2020 با تیم ملی اسپانیا قرارداد داشت و همین دو هفته پیش، قراردادش را تمدید کرده بود.

این خبر اردوی تیم ملی اسپانیا را به نیز به هم ریخته و بسیاری از بازیکنان را حیرت زده کرده است. تنها راموس و رئالی های اردوی اسپانیا پیشتر از این قضیه مطلع بودند.

طبق گزارش مارکا، لوئیس روبیالس، رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا با شنیدن این خبر، به شدت از لوپتگی خشمگین شده و قصد داشت بلافاصله حکم اخراج او را صادر کند اما اطرافیان، مانع وی شده اند. خشم او ساعت به ساعت نیز افزایش یافته اما به وی توصیه شده است که فعلا هیچ اقدامی علیه لوپتگی نکند و صبوری به خرج دهد.

او که امروز وارد کراسنودار، محل اردوی لاروخا شده، اعتقاد دارد که لوپتگی به وی و فوتبال اسپانیا خیانت کرده است چرا که به فاصله سه روز تا بازی اول اسپانیا مقابل پرتغال، خبر سرمربی شدن او در رئال مادرید، نوعی بی احترامی به فدراسیونی بوده است که اخیرا قرارداش را دو ساله تمدید کرده بود.

روبیالس پس از اینکه کمی آرام تر شد، در مصاحبه با خبرنگار مارکا گفت:« الان وقت صحبت کردن در این مورد نیست ولی تصمیمی خواهیم گرفت که به صلاح تیم ملی باشد. بر اساس حس مسئولیت پذیری که بر دوش ماست، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.»

روبیالس به وضوح ناراحت و غمگین بود و همراه با همکارانش راهی هتل شد. آنچه مسلم است اینکه رابطه بین او و لوپتگی را باید پایان یافته دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز