خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: همسرم به علاقه زیادم به کین حسودی می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۶۶

سرمربی آرژانتینی تاتنهام به شوخی درباره علاقه خود به هری کین و احساس همسرش به این موضوع پرداخت.

روند گلزنی‌های هری کین هم چنان ادامه‌ دارد. مهاجم اول تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس دیشب (سه‌شنبه) توانست در بازی برابر باته بوریسوف هت‌تریک کند و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شود تا بار دیگر مورد تمجید مائوریسیو پوچتینو قرار بگیرد.

مهاجم ۲۴ ساله اکنون در هفت بازی اخیر خودش ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

مائوریسیو پوچتینو بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر باته، گفت‌: الان همسرم به این موضوع حسودی می‌کند که من چقدر هری کین را دوست دارم و فکر می‌کنم که همسر کین هم همین حس را داشته باشد. جدا از شوخی باید این را بگویم که کین مهارت باور نکردنی در خط حمله دارد. شم گلزنی بالایی در او دیده می‌شود و به همین خاطر است که کین یکی از بهترین مهاجمان جهان است.

تاتنهام در حالی شش امتیاز از دو بازی را به دست آورده است که باید در بازی بعدی خود در سانتیاگوبرنابئو به مصاف رئال مادرید برود. در همین رابطه پوچتینو، گفت‌: بازی با رئال مادرید سختی‌های خاص خودش را دارد، چون بهترین بازیکنان دنیا در این تیم بازی می‌کنند ولی ما با اعتماد به نفس به ‌اسپانیا خواهیم رفت و برابر رئال مادرید قرار خواهیم گرفت. ما به خوبی از کیفیت بالای حریف آگاه هستیم و می‌خواهیم ببینیم که برابر این تیم کیفیت ما چطور است و آیا می‌توانیم از پس حریف برآییم یا خیر؟

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز