خبرگزاری کار ایران

زیدان:باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۴۵

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت:در رئال یاد گرفته ام که رسیدن به موفقیت ساده نیست و باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت

به گزارش ایلنا ،زین‌الدین زیدان  در مورد رویارویی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ گفت:در رئال یاد گرفته ام که رسیدن به موفقیت ساده نیست و باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت. برای دو مسابقه دشوار با بایرن هیجان زده ام. اکنون 5 بازی تا قهرمانی اروپا و 12 بازی تا قهرمانی لالیگا فاصله داریم.

بایرن تیم خوبی است و یکی از قرعه های سختی بود که می توانست نصیب ما شود. هنوز با آنچلوتی صحبت نکرده ام و فکر هم نمی کنم که آنها از ما بترسند. بایرن تیمی قدرتمند است و معتقدم که این بازی برای ورزش فوتبال، یک اتفاق خوشایند است. هر دو طرف شناخت خوبی از یکدیگر دارند ولی مهم تر از هر استراتژی ای، عملکرد و تعهد بازیکنان درون زمین خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زیدان در همین رابطه گفت:« حالا به این حرف ها و شایعات باید خندید. بیینید به چه تیمی برخورد کرده ایم. حالا متوجه شدید که شانس همیشه با رئال نیست.»

 

 

 

بازی فردا با بیلبائو:« اتلتیکو در خانه تنها به بارسلونا باخته و می دانیم که در زمین خودش چه تیم دشواری است. هدف مان ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز است.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مواجهه با بایرن در لیگ قهرمانان:« در رئال یاد گرفته ام که رسیدن به موفقیت ساده نیست و باید از سد همه حریفان بزرگ گذشت. برای دو مسابقه دشوار با بایرن هیجان زده ام. اکنون 5 بازی تا قهرمانی اروپا و 12 بازی تا قهرمانی لالیگا فاصله داریم.

 

بایرن تیم خوبی است و یکی از قرعه های سختی بود که می توانست نصیب ما شود. هنوز با آنچلوتی صحبت نکرده ام و فکر هم نمی کنم که آنها از ما بترسند. بایرن تیمی قدرتمند است و معتقدم که این بازی برای ورزش فوتبال، یک اتفاق خوشایند است. هر دو طرف شناخت خوبی از یکدیگر دارند ولی مهم تر از هر استراتژی ای، عملکرد و تعهد بازیکنان درون زمین خواهد بود.»

 

 

 

بازی های نه چندان خوب رئال در خارج از خانه:« سه امتیاز بازی فردا در زمین بیلبائو بسیار مهم است. نمی دانم در سرنوشت لالیگا تا چه اندازه تعیین کننده خواهد بود. بیلبائو تیمی است که خوب دفاع می کند و مطمئنم که فردا لحظات سختی در انتظارمان است.

 

اطمینان و اعتماد به نفس لازم برای پیروزی بر بیلبائو را داریم و باید هر چه برای پیروزی نیاز است را در زمین بگذاریم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز