خبرگزاری کار ایران

بزرگترین رویداد ورزشی شهرداری تهران:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۲۳

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شهرداری تهران جام رمضان در دو رده مدیران وکارکنان توسط اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی در سالن ورزشی شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی، این مراسم با حضور مهندس هاشمی رفسنجانی ریاست شورای اسلامی شهر تهران، شیخ معاون توسعه منابع انسانی ، شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی ،دکتر مدیح مدیرکل محترم رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی، حسنی سرپرست سازمان ورزش و تنی چند از مدیران ارشد شهرداری تهران و با استقبال بسیار زیاد طرفداران ورزش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این دوره مسابقات با انجام بازی در مرحله فینال در رده های کارکنان بین دو تیم آتش نشانی و شرکت مترو و در رده مدیران بین دو تیم معاونت توسعه منابع انسانی و شهرداری منطقه 20 برگزار و تیم های آتش نشانی در رده کارکنان و معاونت توسعه منابع انسانی در رده مدیران به مقام قهرمانی رسیدند.

همچنین تنی چند از نامداران و پیشکسوتان ورزش فوتبال از جمله جواد نکو نام ، مهدی امیر آبادی ، رضا حسن زاده ، بهنام ابوالقاسم پور ، محمد مومنی ، حسن خان محمدی و رضا جباری در مراسم اختتامیه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن خوش امد گویی به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات وعبادات آنان ، از مسابقات فوتسال جام رمضان به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی پرسنل شهرداری تهران یاد کرد و از زحمات تمامی دست اندر کاران برگزاری این مسابقات ، اعضای کمیته داوری ، فنی و اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

مدیح تصریح کرد : این دوره بسیار متفاوت از سایر دوره ها برگزار گردید و ما شاهد برتری مسابقات جام امسال هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی نسبت به سال های گذشته بودیم .

مدیر کل رفاه با اشاره به اینکه این دوره مسابقات با شرکت بیش از 20 تیم و با انجام 101 بازی در رده کارکنان و 64 بازی در رده مدیران در دو سالن ورزشی شهید شفیع پور در بخش مدیران و سالن ورزشی شهرداری منطقه 11 در بخش کارکنان در شب های ماه مبارک رمضان از افطار تا سحر برگزارگردید.

در ادامه معاون توسعه منابع انسانی گفت: همواره تلاش ما این بوده که فعالیتهای ورزشی را در راستای سلامت جسمی و نشاط روحی کارکنان با جدیت دنبال کنیم تا کارکنانی سالم و بانشاط داشته باشیم .

شیخ در بخش دیگر سخنانش اشاره کرد که ورزش همگانی یکی از ضروریات زندگی است؛ مثل صحبت کردن ، خندیدن و تنفس کردن است، وباید به آن توجه کرد و عدم توجه به آن موجب وضعیت نامطلوب ناشی از ضعف بدنی و روحی افراد در جامعه و محیط های اداری خواهد گردید.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس محسن هاشمی ریاست شورای اسلامی شهر تهران طی سخنانی ضمن تجلیل از دست اندرکاران، تیم ها و نفرات برتر به اهمیت نقش ورزش در سلامت اداری اشاره نمود و افزود اعتلای شادابی و سلامتی نظام اداری با ورزش های همگانی موجب بهره وری و افزایش راندمان کاری می شود.

در پایان این مراسم تیم های اول ،دوم وسوم در دو رده کارکنان ومدیران لوح تقدیر ، تندیس مسابقات و کاپ قهرمانی خود را دریافت و برترین‌های این مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز