خبرگزاری کار ایران

سیلوا: از شکست مقابل آلمان درس بزرگی گرفتم / هدف برزیل قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۶۲

مدافع تیم ملی برزیل شکست چهار سال پیش سلسائو مقابل آلمان را به یاد آورد و اینکه آنها از بازی فراموش نشدنی درس بزرگی گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، تیاگو سیلوا ادعا می‌کند، تیم ملی برزیل از شکست سنگین با نتیجه 7 بر یک مقابل برزیل درس گرفته تا در تابستان امسال از آن استفاده کند. مدافع پاری سن ژرمن امیدوار است که در روسیه، برزیل یکی از تیم‌های مورد علاقه قهرمانی خواهد بود با وجود اینکه آنها تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه دارند.

تیاگو به گل گفت: شما هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرید. حرفه ای، شخصیتی و حتی احساسی، زیرا جنبه‌های احساسی بسیار مهم است. بسیاری از ما سعی می کنیم آن را تغییر دهیم، اما نمی‌توانیم. من شخصا نمی‌خواهم آن را تغییر دهم، من ترجیح می‌دهم که همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد. اتفاق‌ها رخ داده، خوب یا بد، اما به طور طبیعی. ما باید یاد بگیریم که هر چیزی سزاوار اشک‌ها ما نیست. شما باید کاری درست انجام دهید حتی اگر کسی شما را مسخره می‌کند.

او افزود: من به ندرت نظر خود را در مورد آنچه که من باور دارم، تغییر میدهم اما من پس از بازی سال 2014 یادگیری بزرگی داشتم. هدف نهایی ما این است که قهرمان جهان شویم اما یک راه طولانی برای جام جهانی بزرگ وجود دارد بهترین راه ممکن برای پایان آن جام است. 

سیلوا که 70 بازی ملی برای برزیل انجام داده درباره حس کاپیتانی در سلسائو عنوان کرد: این متفاوت است. این یک لحظه منحصر به فرد است و هر بازیکن نمی‌تواند این پیراهن را بپوشد. بسیاری از استعدادهایی که در اینجا بازی می‌کنند، باعث می‌شود که رقابت حتی سخت‌تر باشد، بنابراین شما باید چیزی اضافی برای پوشیدن این کیت انجام دهید. تاریخی است، مسئولیت در این پنج ستاره است، بنابراین شما همیشه باید برای بیش از 200 میلیون نفر در برزیل چیزی اضافی انجام دهید. هر روز به حد خودمان بر می‌گردیم تا به آن افتخار کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز