خبرگزاری کار ایران

ملاقات فوتبال و موسیقی با حضور شهرام ناظری

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۲۸

شهرام ناظری در قالب مجموعه کنسرتی با عنوان «شب‌های گروه B» به بهانه حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، مجموعه فرهنگی سازباز به بهانه قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه، مجموعه کنسرت‌هایی تحت عنوان «شب‌های گروه B» برگزار می‌کند. در این رویداد شهرام ناظری و گروه لیان از ایران در کنار گروه‌هایی از اسپانیا و پرتغال که در گروه B حضور دارند روی صحنه خواهند رفت.

سازباز که در این سال‌ها سابقه برگزاری رویدادهایی مانند «شب‌های جز»، «شب‌های جنوب»، کنسرت کریستف رضاعی و مشارکت در هفته موسیقی تلفیقی تهران را دارد در توضیح این رویداد نوشته شده است: «فوتبال، ابزاری است که در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر را به هم متصل می‌کند و موسیقی نیز زبان مشترک در بین مردم جهان است. ما به دنبال حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و تجربه برگزاری رویدادهای مختلف موسیقی این بار ایده‌ شب‌های گروه بی به ذهنمان رسید.»

در شب اول این رویداد که دوشنبه ۲۸ خرداد اتفاق می‌افتد ابتدا شهرام ناظری و پس از آن خوزه لوئیس مونتون هر کدام نزدیک ۴۵ دقیقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت و علاقه‌مندان با تهیه یک بلیت به استقبال هر دو اجرا می‌روند.

در روزهای گذشته خبر کذبی مبنی بر تولید قطعه‌ای برای جام جهانی توسط شهرام ناظری منتشر شد که البته او در گفت‌وگویی این موضوع را تکذیب کرد. اجرای شهرام ناظری در رویداد  به هیچ عنوان قطعه‌ای که او برای تیم ملی ساخته باشد به حساب نمی‌آید.

«شب‌های گروه B» ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از امروز سه‌شنبه 22  خرداد برای تهیه بلیت اقدام کنند. مریم خسروانی پوستر این رویداد را طراحی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز