خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب: تا پایان بازی ها درباره کیفیت بازیکنان تیم ملی اظهار نظر نمی کنم/ اسپانیا تیم خوبی است اما مدعی قهرمانی نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۵۸

کارشناس فوتبال کشورمان درباره وضعیت ایران پیش از جام جهانی صحبت کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس برجسته فوتبال کشورمان در گفت و گو با ایلنا درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی ایران پیش از آغاز جام جهانی اظهار داشت: ظاهرا وضعیت تیم ملی خوب و رضایت بخش است. بازیکنان زیر نظر کادر فنی خودشان را مهیای حضور در مسابقات می کنند. البته که رقبای ما از جمله مراکش هم به همین گونه در حال آماده سازی هستند.

وی در ادامه افزود: تا مسابقات‌آغاز نشده نمی توان نظر دقیقی درباره کیفیت تیمها داد چرا که در کوران رقابت ها همه چیز مشخص می شود. با این حال ما به اخبار  و اطلاعات رسیده از جانب تیم ملی اعتنا می کنیم. جایی که گویا همه چیز خوب است و بازیکنان با روحیه ای بالا به انتظار دیدار روز جمعه مقابل مراکش نشسته اند.

 

کارشناس فوتبال کشورمان درباره حضور حشمت مهاجرانی در رسانه ملی پس از سالیان سال تصریح کرد: آقای مهاجرانی چنیدن سال سرمربی تیم ملی بودند. ایشان در خارج از کشور هم سابقه کار کردن دارند و اطلاعات خوب و درستی داشتند. در برنامه هم نظرات خوبی دادند.

وی درباره شک و شبهه ای که در برخی از پست ها همچنان وجود دارد و مشخص نیست چه کسانی به کار گرفته می شوند اذعان داشت: آقای کی روش می گویند دو تا سه بازیکن توانمند دارم. وقتی مربی تیم ملی اینطور اظهار نظر می کند باید صبر کرد و نتیجه کار را دید و سپس قضاوت کرد. الان بایدهمه سعی کنیم از تیم ملی حمایت همه جانبه شود. آقای کی روش اعتقاد دارند روزبه چشمی یک مدافع میانی مدرن است که بیش از ده سال می تواند خط دفاع ما را بیمه کند. ما هم امیدواریم که بهترین نتایج بدست بیاید. تا بازی ها به پایان نرسد درباره کیفیت بازیکنان نظر نخواهم داد.

مربی تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم ملی در آن برهه و همچنین مقایسه با تیم کنونی بیان داشت: شرایط بسیار خوبی در آن تیم حاکم بود. بازیکنان در سطح بین المللی بودند و بسیار با انگیزه در مسابقات ظاهر شدند و دیدید که نتایج درخشانی هم کسب شد. آن تیم را می شود با تیم کنونی مقایسه کرد اما الان زمان مناسبی برای این کار نیست. 

ذوالفقارنسب در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیمهایی مدعی قهرمانی و حضور در فینال هستند گفت: من اعتقاد دارم تیمهایی مانند برزیل، آلمان و فرانسه شانس زیادی برای قهرمانی و حضور در فینال دارند. اسپانیا هم تیم قابل اعتنایی است ولی به نظرم توانایی حضور در مسابقه پایانی را ندارند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز