خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات:

قلعه نویی به دنبال کیانی، رفیعی و گزینه‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۶۴

سپاهان با وجود جذب 7 بازیکن در نقل و انتقالات هنوز نفرات جدیدی را می‌خواهد به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که در لیگ هفدهم شرایط سختی داشت و فصل ناموفقی را سپری کرد، با سپردن هدایتش به دست امیر قلعه‌نویی در فصل  نقل و انتقالات حضور فعالی داشته و با جذب 7 بازیکن فعال‌ترین تیم در این زمینه بوده است.

با وجود خریدهای زیاد و به گفته مسئولان سپاهان هنوز کار این تیم در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن تمام نشده و 2 تا 4 بازیکن دیگر به جمع نفرات این تیم اضافه خواهد شد و گزینه‌هایی از لیگ برتر و بازیکنان خارجی مورد توجه باشگاه قرار دارد.

سپاهان تا این لحظه پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی و ابراهیم صالحی را به خدمت گرفته است.

این تیم در پست هافبک دفاعی و هافبک طراح نیاز به بازیکن دارد و در این زمینه دو بازیکن ایرانی یعنی مهدی کیانی و سروش رفیعی را مد نظر دارد ولی هنوز توافق نهایی با این نفرات حاصل نشده است. در مورد کیانی گفته می‌شود این بازیکن قول داده در صورت جدایی از تراکتورسازی به جمع آنها خواهد رفت ولی تلاش‌هایی در تبریز دارد انجام می‌شود تا رابطه کاپیتان تراکتورسازی با مالک باشگاه حسنه شود و کیانی از تبریز نرود. تا این لحظه خبری در مورد توافق کیانی با سپاهان وجود ندارد.

سروش رفیعی هم یکی از مهره‌های مورد نظر سپاهان است و پیشنهاد مالی خوب این باشگاه هم به دست هافبک سابق الخور رسیده است ولی باشگاه اصفهانی از او هم هنوز پاسخ مثبت نگرفته است. رفیعی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند ولی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مشکلی شده که باعث مذاکره وی با سایر باشگاه‌ها از جمله سپاهان شده است. با این وجود شانس سپاهانی‌ شدن رفیعی کمتر از رفتنش به پرسپولیس است.

علاوه بر این نفرات، صادق بارانی هم جزو گزینه‌های سپاهان است ولی تا زمانی که تکلیف مهدی کیانی روشن نشود، سپاهانی‌ها سراغ این بازیکن نمی‌روند. به جز 3 بازیکن ایرانی یاد شده، چند بازیکن با کیفیت خارجی هم در تیررس سپاهان قرار دارند و مذاکرات اولیه هم انجام شده است و باید دید در نهایت کدام نفرات راهی اصفهان خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز