خبرگزاری کار ایران

تغییرات گسترده با تغییر نسل در تراکتورسازی؛

مهدی کیانی هم سپاهانی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۸۴

احتمال دارد کاپیتان اول تراکتورسازی هم فصل آینده در این تیم حضور نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی چند وقتی است که با واگذاری مالکیتش به محمدرضا زنوزی، وارد بخش خصوصی شده است و از همین رو اعمال تغییرات گسترده در این تیم کلید خورده است و شاید برخی از این تغییرات به گونه‌ای باشد که به مذاق هواداران این تیم خوش نیاید.

چند روز قبل بود که در کمال ناباوری، محمد ایرانپوریان، مدافع راست با تجربه تراکتورسازی که 6 سال پیاپی پیراهن این تیم را پوشیده بود و کاپیتان سوم تیم هم محسوب می‌شد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران خداحافظی کرد و مدتی بعد تصویرش با شال زرد رنگ سپاهان روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که ایرانپوریان در سال‌های اخیر پیشنهادات خیلی خوبی از استقلال، پرسپولیس و چند تیم دیگر داشته که موقعیت مالی به مراتب بهتری از بازی در تراکتورسازی برای او رقم می‌زده است ولی مدافع راست تراکتورسازان هرگز راضی به جدایی از جمع این تیم نشده بود و به نظر می‌رسید باید منتظر خداحافظی او از فوتبال با لباس سرخ‌های تبریزی باشیم.

اگرچه یکی از دلایل مهم جدایی ایرانپوریان از تراکتورسازی، ناراحتی‌اش از هواداران این تیم پس از اتفاقاتی بود که در دیدار جام حذفی مقابل استقلال خوزستان و پنالتی از دست رفته او داشت ولی شنیده می‌شود جدایی نفرات با سابقه و ذی‌نفوذ تراکتورسازی میان هواداران یکی از برنامه‌های مالک جدید تراکتورسازی برای اعمال تغییرات در این تیم باشد.

مثلث کیانی، ابراهیمی و ایرانپوریان در خیلی از مناسبات سال‌های اخیر این تیم نقش داشتند و در کنار بازی خوب و عملکرد مفیدشان برای تیم، در جاهایی با مربیان وقت به مشکل خورده و باعث شدند در تیم دو دستگی ایجاد شود.

نمونه بارز این اتفاقات یحیی گل‌محمدی بود که درست چندی بعد از اینکه قصد داشت محمد ابراهیمی را از جمع تراکتورسازان کنار بگذارد خودش مجبور شد کنار برود و درحالیکه با توجه به شرایط نتایج بدی کسب نکرده بود جایش را به سرمربی ترکیه‌ای داد.

یکی از راه‌های تغییرات گسترده در تراکتورسازی هم جوانگرایی در این تیم است و هم کنار زدن نفراتی که خود را صاحب حق آب و گل در این تیم می‌دانند تا سرمربی و کادر مدیریتی جدید بدون دخالت و مزاحمت خاصی بتوانند تغییر نسل در این تیم را کلید بزنند.

مهدی کیانی روز گذشته در صحبت‌هایی از بی‌توجهی مسئولان تراکتورسازی گلایه کرد و گفت کسی حتی جواب تلفن او را هم نمی‌دهد تا بداند او را برای فصل بعد می‌خواهند یا نه.

کیانی که از بازیکنان مورد علاقه قلعه‌نویی است، پیشنهادی جدی از سپاهان دارد ولی تا این لحظه پاسخی به مسئولان این باشگاه نداده است و همچنان منتظر تعیین تکلیفش در تراکتورسازی است ولی اگر تا چند روز آینده علاقه‌ای از سوی باشگاه تراکتورسازی مبنی بر تمدید قرارداد کیانی دیده نشود، چه بسا کاپیتان اول سرخ‌های تبریزی هم راهی سپاهان یا تیم دیگری شود.

سپاهان در حال حاضر 2 سهمیه لیگ برتری باقی مانده دارد و یکی از پست‌هایی که در آن نیاز به تقویت دارد، پست هافبک دفاعی است.

مدتی قبل خبر از علاقه این باشگاه به جذب کامیابی‌نیا مطرح شده بود که به نظر می‌رسد خرید دشواری برای سپاهانی‌ها باشد و به همین دلیل مسئولان باشگاه به سراغ نفرات دوم و سوم فهرست قلعه‌نویی رفتند که یکی از آنها کیانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز