خبرگزاری کار ایران

مودریچ: قهرمانی با رئال مادرید را برای موفقیت کرواسی مبادله می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۸۹

هافبک رئال مادرید امیدوار است با تغییر موفقیت‌های باشگاهی به همراه کرواسی در جام جهانی موفق شود.

به گزارش ایلنا، هافبک کروات رئال مادرید معتقد است آنها شایسته قهرمانی در اروپا بودند چون تیم‌های مقتدری را شکست دادند. مودریچ در بین بازیکنان فاتح لیگ قهرمانان پس از برتری سه بر یک مقابل لیورپول حضور داشت. 

مودریچ گفت: اینطور به نظر می‌رسد که ما بدون حرکات دراماتیک نمی‌توانیم آن را انجام بدهیم. اما این بار ما از زمان ورودم به مادرید سخت ترین مسیر را داشتیم: قهرمان ایتالیا، فرانسه، آلمان و سپس لیورپول. ما واقعا سزاوار قهرمانی بودیم. 

لوکا مودریچ که از سال 2012 به رئال پیوسته و از آن زمان چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ، یک قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در کوپا دل ری کسب کرده، آرزود دارد برخی از این عناوین را در ازای یک جام برای تیم ملی کرواسی بدهد.

او ادامه داد: فصل بسیار سخت و طولانی بود، در لالیگا و کوپا دل ری ما آنطور که از ما انتظار می رفت، نشان ندادیم. در نهایت ما جایزه مهمی کسب کردیم. خوشحالم که بخشی از این باشگاه و این موفقیت هستم که در تاریخ به یاد آورده می‌شود. اما من تمایل دارم که برخی عناوینی که به همراه رئال مادرید کسب کرده‌ام را برای یک موفقیت بزرگ با کرواسی تغییر بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز