خبرگزاری کار ایران

"سخت است با طرفداران خودمان درگیر شویم"

گلایه هافبک تیم ملی آلمان از مواضع سیاسی بعد از ملاقات جنجالی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۱۵

ایلکای گوندوغان و مسوت اوزیل اخیرا از سوی طرفداران تیم ملی آلمان با انتقادهای شدیدی مواجه شده‌اند و هافبک منچسترسیتی ادعان می‌کند که به سختی با آن کنار می‌آید.

به گزارش ایلنا، پس از دیدار اخیر ایلکای گوندوغان با رئیس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان، زندگی سختی برای بازیکن منچسترستی رقم خورده که به گفته خودش کنار آمدن با آن بسیار دشوار است.

در ماه می گروهی از بازیکنان ترک تبار لیگ برتر انگلیس به یک دیدار با اردوغان دعوت شدند و در پایان آن مسوت اوزیل، گوندوغان جنک توسون عکس یادگاری گرفتند. عبارت "رئیس جمهور من" برای عکس با اردوغان طرفداران تیم ملی آلمان را عصبانی کرد تا آنها منتقد این رفتار باشند.

بازیکن ملی پوش منچسترسیتی در گفت و گو با فرانس فوتبال در این باره اظهار داشت: بعضی از واکنش‌ها به من اختصاص داشت، مخصوصا حملات شخصی. در سال‌های اخیر ما برای ارتقاء یکپارچگی در آلمان بسیار تلاش کرده‌ایم. ما تنها تبار ترک نداریم، از والدین و خانواده های ما به ارث رسیده است، گلزن کرشن متولد شده‌ایم و بزرگ شده‌ایم. در این شهر مهاجران زیادی حضور دارند. به همین دلیل شگفت زده‌ام که می‌گویند یکپارچه نشدیم و ما نمی خواستیم بر اساس ارزش های آلمان زندگی کنیم. این یک تجربه دشوار بود.

او ادامه داد: به دلیل ریشه ترکی، ا هنوز با ترکیه ارتباط بسیار قوی داریم. البته این بدان معنی نیست که والتر استینمر رئیس جمهور ما نیست یا خانم مرکل نخست وزیر ما نیست. هدف ما هرگز موضع سیاسی نبوده است.من همیشه منتظر انتقاد هستم. هر کس نظر خود را دارد، به همین دلیل ما آزادی بیان داریم. اما من هم نمی‌خواهم توهینی به کسی وارد شود. برای من، مهم بود که در مورد وضعیت صحبت کنیم. حالا من می‌خواهم دوباره بر روی اصول تمرکز کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز