خبرگزاری کار ایران

نمایش امیدوارکننده ابراهیمی در پست هافبک دفاعی

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۱۴

امید ابراهیمی در یک نیمه‌ای که مقابل ترکیه بازی کرد نمایش بسیار امیدوارکننده‌ای داشت.

به گزارش ایلنا،  ابراهیمی که هفته‌ها از مصدومیت شدید رنج می‌برد و حتی گفته می‌شد ممکن است به دلیل ترک خوردگی استخوان روی پایش به جام جهانی نرسد اما در بازی با ترکیه با تسلط کافی توپ را زیر پا چرخاند و هیچ آثاری از مصدومیت در وجودش دیده نشد.

ابراهیمی اگر تا شروع بازی‌های تیم ملی در جام جهانی دچار مصدومیت نشود و بر آمادگی‌اش بیفزاید، بدون شک یکی از ستون‌های قابل اتکای تیم ملی در جام جهانی خواهد شد. یکی از ویژگی‌های ابراهیمی که می‌تواند کی‌روش را برای بازی دادن ترغیب کند، سختکوشی‌اش است. ابراهیمی بازیکن با ظرفیتی است که همواره سعی می‌کند در میدان بازی از حریف غافل نشود. ابراهیمی در بازی‌های بزرگ جام جهانی بخصوص مقابل اسپانیا و پرتغال می‌تواند به واسطه این سبک و سیاق و دوندگی ذاتی‌اش یکی از ارکان اصلی تیم ملی باشد که کفه ترازو را در خط میانی به سود تیم ملی سنگین‌ترکند.

در بازی با ترکیه ابراهیمی بی‌آنکه تحت تاثیر بازیکنان رقیب قرار بگیرد با تسلط بالایی ایفای نقش کرد. بدون شک اگر ابراهیمی در بازی‌های جام جهانی هم در ترکیب اصلی تیم ملی باشد، کی‌روش خیالش بابت داشتن یک هافبک دفاعی سختگیر و دونده آسوده خواهد بود. با توجه به اینکه در بازی اول مقابل مراکش سعید عزت اللهی غایب است و تیم ملی نمی‌تواند از وجود این بازیکن استفاده کند، حضور ابراهیمی نقشی مهم در هموارشدن مسیر برای کسب نتیجه دلخواه خواهد داشت.

البته تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی کارلوس کی‌روش است و این احتمال هم وجود دارد که کی‌روش از چشمی در پست هافبک دفاعی بهره بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز