خبرگزاری کار ایران

آزمون و خطای کی روش برای حل خلا بزرگ؛ سامورایی ایران کیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۸۳

در آرایش 1-3-2-4 کلاسیک کارلوس کی‌روش دو هافبک دفاعی در کنار هم به میدان می‌روند.

 به گزارش ایلنا، بعد از زوج فوق‌العاده نکو – آندو که قریب به یک دهه این خط را در اختیار داشتند، کی‌روش در پوست اندازی تیمش هافبک‌های بسیاری را در این پست امتحان کرده و تقریبا به انتخاب نهایی رسیده؛ سعید عزت اللهی و احسان حاجی صفی به نظر زوج مورد علاقه کی‌روش محسوب می‌شوند.

 زوجی که تمام و کمال دست پرورده خود کی‌روش است؛ از عزت اللهی که ناگهان در اوج گمنامی بدل به هافبک ثابت تیم ملی شد تا حاجی صفی که پس از یک عمر سرگردانی در سمت چپ میان دفاع و هافبک با نظر کی‌روش تغییر پست داد و به هافبک دفاعی رفت و فوق‌العاده ظاهر شد. با این وجود دغدغه‌های کی‌روش برای این خط کماکان پابرجاست.

عزت‌اللهی بعد از یک حرکت بچه‌گانه در بازی برابر کره جنوبی، به طور قطع نخستین بازی جام جهانی را از دست می‌دهد و کی‌روش به دنبال جانشین برای اوست. به ویژه اینکه ممکن است محرومیت عزت تا بازی دوم نیز تمدید شود. کی‌روش در ماه‌های اخیر نفرات زیادی را در این پست امتحان کرده، از علی کریمی گرفته تا کمال کامیابی‌نیا و حتی روزبه چشمی که البته حالا تبدیل به دفاع شده. احمد عبدا... زاده و اکبر ایمانی دو انتخاب جدید او هستند؛ آنچه ثابت می‌کند که کی‌روش هنوز در این خط برای جانشینی عزت به نفر دلخواه و اصلی نرسیده و کماکان در حال آزمون و خطاست.

برابر پاناما عبدا... زاده به میدان رفت و نمایش نسبتا قابل قبولی داشت اما مشکل اینجاست که او به‌عنوان یک هافبک تازه‌وارد برای جا افتادن در ترکیب تیم ملی و بازی کردن در جام جهانی حالا حالاها کار دارد و همین کار را برای کی‌روش دشوارتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز