خبرگزاری کار ایران

"شاید بروی اما میراث تو باقی می‌ماند"

واکنش بازیکنان رئال مادرید به خداحافظی زیزو

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۳۹

خبر جدایی زیدان از رئال مادرید در درجه اول برای بازیکنان این تیم غافلگیر کننده بود.

به گزارش ایلنا، خداحافظی زیدان تنها چند روز پس از سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا سبب شد تا بازیکنان این تیم شوکه شوند و واکنش‌های مختلفی به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

سرخیو راموس: مِستر، شما به عنوان یک بازیکن و حالا به عنوان یک سرمربی تصمیم گرفتی در اوج خداحافظی کنی. از شما برای دو و نیم سال کار، عشق و دوستی سپاسگزارم. شاید شما این باشگاه را ترک کنید اما میراث شما باقی می‌ماند. این یکی از موفق ترین بخش‌های رئال مادرید محبوب ماست.

 

کریستیانو رونالدو: من فقط افتخار می‌کنم که شاگرد شما بودم. مِستر، از شما بسیار سپاسگزارم.

 

ایسکو آلارکون: این باعث افتخار است که با شما همکاری کردم، برای یادگیری در تمام روزها و به دست آوردن همه چیز با هم. شما موفق به ساخت این تیم تاریخی شدید و بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم.

 

دنی کارواخال: من فقط می‌خواهم به خاطر این دو و نیم سال به عنوان مربی از شما تشکر کنم. شما حرفه‌ای  و باور نکردنی بوده‌اید، همانطور که کارکنان شما نیز هستند. من به عنوان یک بازیکن و فردی از شما آموخته‌ام، برای شما بهترین آرزو را دارم. از تو مشتکرم زیدان.

 

آربلوا: من می‌دانم چقدر سخت است که به رئال مادرید بگویید، خداحافظ. هیچ کس در تاریخ این باشگاه بهتر از شما انجام نداده است. از تو سپاسگزاریم که لذت تجربه جادو را به ما دادی. زود برگرد.

 

مارسلو: آقای زیزو، من خیلی از شما آموخته‌ام. همانند یک کودک در هر جلسه تمرینی و هر بار مشاوره از شما لذت بردم. شما برای من بسیار ویژه هستید، شما تاریخ خود را با کار، تعهد، اشتیاق و بالاتر از همه با فروتنی ساخته اید. تشکر از شما.

 

واسکز: این یک لذت واقعی بود که تحت هدایت شما بازی کنم. شما به عنوان یک بازیکن و در حال حاضر نیز به عنوان مربی یک افسانه هستید. یادگیری و پیروزی در کنار شما یک افتخار است، من برای شما بهترین آرزو را دارم. تشکر و شما را زود می‌بینم.

 

کاسمیرو: "من هیچ کلمه ای برای تشکر از شما برای همه چیز که شما برای این تیم و برای رئال مادرید به عنوان یک باشگاه انجام داده‌اید، ندارم. این افتخار و امتیاز بود که بت خود را به عنوان مربی خود شناختم. تا ابد سپاسگزار شما هستم زیزو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز