خبرگزاری کار ایران

واکنش زیدان به شایعه اختلاف رونالدو و راموس

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۶۹

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دربی مادرید به شایعات اخیر درباره روابط سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید گفت: ما آرام هستیم، زیرا تنها در مورد مسائل مهم تمرکز می کنیم و این بازی فوتبال است. 

سرمربی فرانسوی درخصوص شایعه اختلافات بین راموس و رونالدو اظهار داشت: آنها(رونالدو و راموس) بسیار هوشمند هستند و می توانند هر چیزی را که می خواهند بگویند. آنها برای سال ها با هم همکاری کرده اند و با هم متحد هستند.

وی ادامه داد: بازیکنی موضوع را مطرح می‌کند و دیگری چیزی می‌گوید این برای شما جذاب است ما نسبت به آن واکنشی نداریم. بین رونالدو و راموس مشکلی وجود ندارد. من تنها می‌توانم بگویم که دو بازیکن در اختیار دارم؛ بازیکنانی که که بخش بزرگی از تاریخ باشگاه هستند و هر دو می دانند که به چه معنی است؛ بسیار زیاد به یکدیگر احترام می‌گذارند.

زیدان معتقد است لوکا مودریچ و دنی کارواخال به سطح آمادگی مطلوبی رسیده اند و برای دربی مادرید آماده هستند.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما به دنبال پیروزی هستیم و تمام تلاشمان را برای رقم خوردن این نتیجه انجام می‌دهیم اما تیم حریف هم چنین هدفی دارد. هر دو تیم هم امتیاز هستند و اهمیت این بازی را می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز