خبرگزاری کار ایران

رونالدو از بدقولی باشگاه رئال مادرید ناراحت است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۶۲

روزنامه نگار و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، نونو گومز، درباره آینده ستاره رئال مادرید و رابطه‌اش با فلورنتینو پرز پس از گفته‌های روز شنبه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دوست صمیمی رونالدو درباره احتمال پایان همکاری ستاره پرتعالی با رئال مادرید گفت: "من فکر نمی‌کنم او برود، اما او ناراحت است که آنها گفتند قرارداد او تمدید خواهد شد اما با گذشت زمان، هنوز هیچ اتفاقی افتاده است."

او ادامه داد:"طرفین یکدیگر را درک می‌کنند. او بهترین بازیکن جهان است. اگر شما به چگونگی پرداخت دستمزد او نگاه کنید، کریستیانو بسیار کم هزینه است و او می‌خواهد از طرف بارسلونا امضا شود که با ژاوی، اینیستا و مسی همکاری کرده است. آنها با احتیاط در تمدید قرارداد با این بازیکنان عمل کردند. این باعث می‌شود شما خوشحال باشید و از باشگاه پول دریافت کنید."

گومز درخصوص رابطه بین رونالدو و فلورنتینو پرز عنوان کرد: این کمی سرد است. او قول داده بود مدت قرارداد رونالدو را تمدید می‌کند و دستمزد او را افزایش می‌دهد. اما وقتی او از باشگاه درخواست کرد آنها گفتند حالا زمان آن نیست. فصل تمام شده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. او کمی احساس خستگی می‌کند و غمگین است چرا که باشگاه به قول خود عمل نکرده است.

او بیان داشت: خیلی زود است که درباره مقصد بعدی او صحبت کنیم. باشگاهی بهتر از رئال برای کریستیانو نیست. او این شهر را دوست دارد. پاری سن ژرمن خریداری است که مدت‌ها به دنبال رونالدو بوده، در اروپا او یا به پاریس می‌رود یا یونایتد. او تصمیم دارد بماند و باشگاهی بهتر وجود ندارد که او را به توپ طلا برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز