خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی؛ برخورد گرم کی‌روش با علی دایی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۳۸

سرمربی تیم ملی ایران برخورد صمیمانه‌ای با اسطوره فوتبال ایران داشت.

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار دوستانه برابر ترکیه در کمپ تمرینی بشیکتاش  برگزار شد.

 

*بعد از پایان نشست خبری کی‌روش که در سالن کنفرانس کمپ اختصاصی باشگاه بشیکتاش ترکیه برگزار شد، برخی هواداران تیم ملی ایران با او عکس یادگاری گرفتند.کی‌روش قبل از حضور در زمین چمن محل کمپ بشیکتاش، با علی دایی که برای بازدید از روند آماده‌سازی ملی پوشان به این مکان رفته بود، برخورد کرد و برای دقایقی گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با او که یکی از حامیان اصلی‌اش در راه جام جهانی بوده، داشت.

 

*سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد، دو بازیکن تیم ملی ایران هم نفراتی بودند که قبل از حضور در تمرین تیم ملی به سمت علی دایی رفتند و او نیز خوش و بش گرمی با آنها داشت.

 

*همانطور که طی روزهای اخیر گفته شده بود، علی دایی مهمان رییس فدراسیون فوتبال ترکیه است که امروز در کمپ اختصاصی بشیکتاش حضور یافت، اما به دلیل کنفرانس خبری کی‌روش، او برای دقایقی در محل VIP کمپ مشغول استراحت شد و بعد از آن با کی‌روش دیدار کرد.

 

*در حال حاضر علی دایی به همراه محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال و مهدی پاشازاده، بازیکن سابق تیم ملی ایران در جایگاه ویژه کمپ باشگاه بشیکتاش حضور دارند و نظاره‌گر تمرین ملی پوشان هستند.

 

*کی‌روش زمانی که قصد داشت وارد زمین چمن شود، به سمت علی دایی رفت و همراه او از جایگاه VIP وارد زمین شد که مسعود شجاعی به‌عنوان نخستین بازیکن به استقبال او رفت و منتظر حضور سرمربی تیم ملی و دایی بود.

 

*سرمربی تیم ایران قبل از شروع تمرین، علی دایی را به جمع بازیکنان، خبرنگاران و عکاسان آورد و دقایقی به صحبت پرداخت.علی دایی بعد از ورود به زمین چمن به سمت بازیکنان که به صورت خطی ایستاده بودند، رفت و با تمام ملی پوشان دست داد و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشت؛ بعد از آن، بازیکنان دور علی دایی حلقه زدند و او هم برای دقایقی با ملی پوشان و کی‌روش برخورد دوستانه‌ای داشت.

 

*بعد از این اتفاقات، کی‌روش پیراهن امضاء شده شماره 10 تیم ملی را به علی دایی و پیراهن شماره 20 تیم ملی را به مهدی پاشازاده هدیه کرد و پس از آن، این دو بازیکن سابق فوتبال ایران روی نیمکت کنار زمین نشستند و نظاره‌گر تمرین ملی پوشان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز