خبرگزاری کار ایران

شیری برای جدایی با من صحبت کرد

جلالی:انتظار داشتم از تیمم بازیکن در تیم ملی حضور داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۲۴

جلالی در خصوص جدایی مهدی شیری از پیکان خاطرنشان کرد: او با خود من هم در این خصوص صحبت کرد برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در هر تیمی که حضور دارد موفق باشد

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص لیست تیم ملی از سوی کی‌روش اظهار داشت: نظر خاصی در این خصوص ندارم هر لیستی بالاخره ابهاماتی دارد و اینکه سرمربی تیم صلاح  دانسته این بازیکنان به اردو دعوت شوند البته که من هم انتظار داشتم از تیمم بازیکن در تیم ملی حضور داشته باشد.

وی در خصوص اردوهای تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: بخشی از تحلیل‌های مربی حضور در اردوهای آماده‌سازی است ما باید با انجام بازی‌های تدارکاتی بر روی هم‌گروه‌های خود در جام جهانی متمرکز شویم. یادم هست در جام جهانی 1978 آرژانتین ما با هلند ، پرو و اسکاتنلد هم گروه بودیم و یک سال مانده تا جام جهانی همه روزی مکزیک متمرکز شدند که اشتباه بزرگی بود چون ما حریف آن هلند قدرتمند نمی‌شدیم که در نهایت هم سه بر صفر بازنده شدیم.

سرمربی پیکان در خصوص شرایط این تیم افزود: تمرینات از روز 22 خردادماه برگزار خواهد شد در حال مذاکره با بازیکنان مورد نیاز خودمان برای فصل آینده هستیم مشکلی که وجود دارد اغلب قراردادها یک ساله است و باشگاه‌ها باید قرارداد آنها را تمدید کند.

جلالی در خصوص جدایی مهدی شیری از پیکان خاطرنشان کرد: او با خود من هم در این خصوص صحبت کرد برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در هر تیمی که حضور دارد موفق باشد.

جلالی درباره اینکه در لیست فصل آینده بازیکنان بزرگ حضور دارند یا خیر گفت: در لیست من بازیکنان کم سن و سال وجود دارد و می‌خواهیم همچون گذشته دنبال جذب بازیکنان مستعد و جوان باشیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز