خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفت و گو با ایلنا:

شاید کی روش فکر کرده وریا بدرد دفاع نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۸۷

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره لیست کارلوس کی روش و دعوت نشدن سیدجلال حسینی و وریا غفوری صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره لیست اعلام شده از سوی کارلوس کی روش از مسافران تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به ترکیه گفت: به هر حال این نظر کادرفنی است و آنها می‌دانند که چه آیتم‌هایی برای انتخاب یک بازیکن برای چنین تورنمنتی اهمیت دارد. این واضح و روشن بود که وریا و سیدجلال عملکرد خوبی داشتند. وریا این فصل فوق العاده فصل را گذراند و از هم پستی‌هایش خیلی بهتر عمل کرد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال افزود: الان هم در لیست انتظار قرار دارند. شاید کی روش فکر کرده وریا بدرد دفاع نمی‌خورد و معلوم است که ایران نمی‌خواهد در جام جهانی روسیه تهاجمی بازی کند؛ مانند همین بازی دیروز مقابل ازبکستان با اینکه تیم‌های امیدشان بود، دفاعی بازی کردیم. البته بازیکن‌های ما هم خسته بودند این را باید در نظر بگیریم. شاید هم کی روش تصمیم دارد جوانگرایی کند.

نصرتی درباره طلبش از باشگاه نفت خاطرنشان کرد: من تنها 20 درصد از قراردادم را دریافت کردم و هیچ خبری از مسئولان باشگاه نیست. حتی تماس هم نگرفتند که ما طرف حسابمان را بدانیم. معلوم نیست می‌خواهند تیمداری بکنند یا خیر. چنین شرایطی وجود دارد و نمی‌دانیم باید چکار کنیم.

او افزود: فعلا پیشنهادی ندارم و فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم. تمرینات انفرادی داریم و منتظر می‌مانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز