خبرگزاری کار ایران

کلافگی چشمی کار دستش داد

روزبه حواسش به بازی نیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۸۶۵

مدافع - هافبک ملی‌‎پوش استقلال روی شکست‌های اخیر تیمش نقش مستقیم داشته است.

به گزارش ایلنا، مدافع استقلال با بدشانسی سومین شکست این تیم با سرمربیگری وینفرد شفر را رقم زد. شفر از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته است در 3 بازی شکست خورده است که 2 بار آن روی پنالتی‌هایی بوده است که روزبه چشمی آن را مرتکب شده است.

در بازی اول استقلال در بازی رفت برابر پرسپولیس با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی شکست خورد که این تک گل روی خطای روزبه چشمی روی مهاجم قرمزها اتفاق افتاد اما در بازی دوم استقلال در بازی برگشت با نتیجه دو بر یک از ذوب‌آهن شکست خورد که چشمی نقشی در آن نداشت اما مدافع استقلال در دقیقه 92 بازی شب گذشته برابر ذوب‌آهن در محوطه جریمه خطای هند کرد که باعث شکست یک بر صفر آبی‌ها شد.

چشمی البته در صحنه پنالتی فاصله‌ای با بازیکن حریف نداشت و اصلا توان اینکه در آن فاصله کوتاه بتواند دست خود را جمع کند هم وجود نداشت و بدشانس بود که خطای هند او باعث شکست تیمش شد. البته چشمی در این فصل نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشته است و این دو پنالتی را بیشتر از ضعف فنی باید به اتفاق‌های فوتبال ربط داد اما آنچه در مورد چشمی حائز اهمیت است کلافگی این بازیکن در زمین مسابقه است.

هافبک دفاعی استقلال در طول فصل جاری مجبور شد در پست‌های مختلفی بازی کند همین مساله باعث اعتراض او به شفر شد. این بازیکن در جریان بازی‌های داخلی و خارجی عصبی نشان می‌داد و در نهایت بعد ازبازی‌ها هم نسبت به تغییر پست‌های خود اعتراض می‌کرد. روزبه چشمی بازیکن خوبی است و توانایی‌های فنی او هم بر کسی پوشیده نیست.

این بازیکن بعد از مصدومیتی که داشت خیلی زود توانست خودش را به سطح اول مسابقات برساند، گذشت از نام چشمی برای هر مربی سخت است و این بازیکن انتخاب اول مربیان داخلی و خارجی است اما روزبه باید بداند که با وجود همه این توانایی‌ها این کلافگی می‌تواند برای او دردسر‌ساز شود. شفر در بازی قبلی برای اینکه روزبه اخراج نشود او را از بازی بیرون آورد؛ اتفاقی که باعث دلخوری روزبه شد اما چشمی به این مساله فکر نمی‌کند که اگر به کارهایش در آن بازی ادامه می‌داد، دودش به چشم استقلال می‌رفت و در شرایط حساس اخراج می‌شد.

منهای تمام شایستگی‌هایی که چشمی دارد اما با توجه به نکاتی که گفته شد این بازیکن باید بداند که اگر در رفتارش تجدید نظر نکند این کلافگی سبک بازی‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و در نتیجه همان اتفاقی پیش می‌آید که در بازی با ذوب پیش آمد. گلی که استقلال در لحظه پایانی دریافت کرد حاصل همین اشتباهاتی است که چشمی چند وقتی است انگار اصلا به آن فکر نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز