خبرگزاری کار ایران

روزبه مراقب سرعت علیپور باشد/تدبیر شفر برای حسینی جواب داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۳۲

سرمربی آلمانی استقلال تدبیر مناسبی برای خط دفاعی تیمش اندیشید.

به گزارش ایلنا، مشکل دفاع وسط استقلال توسط شفر حل شد. روزی که این مربی آلمانی آمد، منتظری از ناحیه کتف مصدوم شده بود و نمی‌توانست بازی کند و پادوانی هم شرایط بازی نداشت.

شفر تصمیم گرفت از روی دست کی‌روش تقلب کند و در این پست از روزبه چشمی استفاده کرد. در روزهای ابتدایی که این بازیکن جای منتظری را گرفت چندان نتوانست انتظارات را برآورده کند و در چند بازی پنالتی که به حریف داد باعث شد تا منتقدان بر این باور باشند که هرگز او نمی‌تواند یک دفاع وسط مطمئن باشد اما از آنجایی که راهی برای شفر باقی نمانده بود، مجبور شد مصرانه از روزبه استفاده کند تا در نهایت این بازیکن در این پست هم جایگاه خودش را پیدا کرد.

 در روزهایی که منتظری برگشت چشمی به جایگاه قبلی‌اش بازگشت‌ اما مصدومیت دوباره منتظری یک بار دیگر چشمی را به‌عنوان دفاع وسط به جای قبلی بازگرداند‌.

حالا روزبه چشمی یک دفاع وسط مطمئن شده که غیبت‌های منتظری چندان ناراحتی و تردید را در دل هواداران ایجاد نمی‌کند. بازی شهر‌آورد در پیش است. منتظری مصدوم شده و شرایط پادوانی حساس است و شدت مصدومیت او به مراتب از سایر بازیکنان بیشتر است و شفر باید دوباره از روزبه چشمی در این پست استفاده کند. حالا برای این مخاطب ارزش کار شفر که به مجید حسینی در دیدار با فولاد بازی نداد، مشخص می‌شود. حسینی هم شاید اگر در بازی با فولاد به میدان می‌رفت از دکتر حیدری کارت می‌گرفت و مجبور بود مثل حسین حسینی به سر و صورت خود بکوبد.

شفر این بازیکن را حفظ کرد تا قبل از بازی با پرسپولیس نگران دفاع وسط خود نباشد. در بازی شهرآورد روزبه چشمی و مجید حسینی دفاع وسط‌های استقلال هستند و وظیفه سنگینی در این بازی خواهند داشت اما یک نکته مهم و اساسی در این میان جلوه‌گری می‌کند. روزبه چشمی بازیکن خشنی نشان داده و زیاد کارت می‌گیرد.

 پرسپولیس مهاجم تند و تیزی مثل علیپور دارد و این مساله می‌تواند باعث شود که روزبه ناخواسته خطایی انجام دهد که به ضرر استقلال و خودش تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز