خبرگزاری کار ایران

محرمی پرپسولیس را ترک می‌کند

برانکو: ترسی از باز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ندارم / متاسفانه تنها چهار نماینده در تیم ملی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۹۹

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از برتری شاگردان مقابل الجزیره درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از صعود شاگردانش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیان داشت: ببخشید ما هنوز در جو بازی هستیم. خیلی خوب بازی کردیم. به بازیکنانی که دارم افتخار می‌کنم. رضایت تماشاگران این خوشحالی را به ما می‌دهد. به با بازیکنان و این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم.

او درباره گلزنی سیدجلال حسینی گفت: او کاپیتان و مهره بسیار مهم تیم ماست. ما با توجه به بازیکنانی که داشتیم سایر آنها هم خوب کار و تلاش کردند. خوشحالم که در جریان بازی تمرکزمان را حفظ کردیم و با عملکرد درخشان بازیکنانمان به مرحله بعدی صعود کردیم.

برانکو درباره اینکه تن کاته گفته بود در بازی رفت بازیکنان پرسپولیس بیش از 25 بار روی زمین افتادند، عنوان کرد: البته که موافق نیستم. ما هدفمان برد بود و روی بازی مسلط بودیم. البته این راهی نیست که برای نتیجه گرفتن امتحان کنیم. ما تلاش می‌کنیم، فوتبال بازی کنیم و با خلق موقعیت و گلزنی هوادارنمان را شاد کنیم.

برانکو درباره اینکه داوری به حریف برای صعود کمک کرد، گفت: من احساس نکردم که داور تصمیم دارد به تیم حریف کمک کند. البته شاید داور مرتکب اشتباه شده باشد. از زاویه‌ای که بازی را دیدم نمی‌توانم درباره صحنه‌های مشکوک نظر بدهم. اما خیلی قابل بحث است که صحنه دقیقه 24 پنالتی بود یا خیر. همچنین خطای دقیقه آخر روی بشار رسن. امروز این حس سراغ من نیامد که داور با حریف بود. نکته اینجاست که به مرحله بعدی رفتیم و الجزیره را حذف کردیم. این هم قابل توجه است که در بین 8 تیم برتر آسیا دو نماینده از ایران وجود دارد. دوست دارم یک بار دیگر به تیمم تبریک بگویم.

"فصل تمام شد و پرسپولیس 5 بازیکن بالای 30 سال دارد و  دو بازیکن 30 سال اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود، امکان دارد به بازیکنان جوان بازی بدهید" سرمربی کروات در پاسخ به این سوال بیان داشت: بیش از هر چیز یک بار دیگر موردی را می‌گویم. قراردادم را تمدید کردم. به بازیکنانم نشان می‌دهم به کیفیتشان اعتماد دارم. ترسی از این ندارم که پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود یا خیر. البته از فصل بعد بهتر خواهیم بود قطعا این آسان نیست. امروز در پایان فصل بودیم و بازیکنان ما با انگیزه عالی بازی کردند. سیدجلال به عنوان مسن ترین بازیکن حریف شبیه جوانترین بازیکن میدان بازی کرد. البته که با این اوصاف او می‌تواند برای فصول آینده فوتبالش را ادامه بدهد.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه صادق محرمی با دیناموزاگرب به توافق رسیده و از پرسپولیس چهار بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند، بیان داشت: روز گذشته صادق به من درباره موقعیتش اطلاع داد که به کرواسی می‌رود؛ به تیم قهرمان کرواسی. البته که ناراحتم که باشگاه را ترک می‌کند؛ ولی خب گزینه‌ای نداشتم برای حرف زدن به غیر از تشکر برای عملکردش برای پرسپولیس و بهترین آرزوها را برای او داشتم. پیش بینی فنی من درباره صادق آینده روشن اوست. او پتانسیل بالایی دارد. فضای زیادی برای توسعه کارش دارد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان دعوت شده تیمش به تیم ملی گفت: متاسفانه تنها چهار بازیکن از ما به تیم ملی دعوت شد. فکر می‌کنم دیگر بازیکنان ما شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند و این تصمیم سرمربی تیم ملی است. من بهترین آرزوها را در دوران آماده سازی برای آنها دارم که بهترین نماینده از پرسپولیس باشند و بالاترین سطح کوشش را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز