خبرگزاری کار ایران

محسن مسلمان؛ نفر هفدهم لیست برانکو در پرسپولیس شد!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۵۰

کار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان رسید و طی شش بازی مشخص شد برانکو بیشتر به کدام بازیکنانش به‌عنوان نیروهای اصلی نگاه می‌کند.

به گزارش ایلنا، برانکو در این 6 بازی از 17 بازیکن خود استفاده کرد و غیر از رادوشوویچ از بازیکنان جوان خود نیز هرگز سود نبرد. در بین آن 17 نفر بیرانوند، سیدجلال و انصاری در هر شش مسابقه در میدان بودند و تعویض نشدند. این اتفاق می‌توانست برای شجاع خلیل زاده و صادق محرمی هم رخ دهد تا ترکیب خط دفاع و دروازه مد نظر برانکو مشخص شود اما شجاع یک بازی را به دلیل محرومیت و محرمی یک دیدار را به خاطر مصدومیت از دست دادند.

دیگر بازیکنان اصلی برانکو در این بازی‌ها عبارت بودند از: علیپور535، ماهینی525 ، کامیابی‌نیا 466 و امیری 448  دقیقه. از این جمع ماهینی و امیری هر 6 بازی در ترکیب اصلی بودند که ماهینی دو بار و علیپور سه بار تعویض شدند. کامیابی‌نیا و احمدزاده هم 5 بار از ابتدا در میدان بودند که البته بازی نکردن احمدزاده در مسابقه آخر بودار بود و او هم می‌توانست جزو نفرات اصلی باشد.

جالب است بدانید سیامک نعمتی هم در شش مسابقه مرحله گروهی به میدان رفت که 2 بار در ترکیب اصلی بود و سرجمع 287 دقیقه بازی کرد. نفر بعد ربیع‌خواه است که سه بازی کامل انجام داد. منشا هم در 5 بازی به میدان رفت و دو بار تعویض شد تا 243 دقیقه بازی کرده باشد. نوراللهی طی 5 بازی 150 دقیقه به میدان رفت و یک بار (بازی آخر) بازیکن ثابت بود. از بین تعویضی‌ها بشار در 4 بازی تنها 31 دقیقه در میدان بود و مصلح طی سه مسابقه جمعا 10 دقیقه بازی کرد اما جالب است بدانید مسلمان فقط در یک بازی (دیدار رفت با الوصل) به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با 22 دقیقه بازی نفر هفدهم تیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز