خبرگزاری کار ایران

برانکو: طرفداران ما به دنبال جشن بزرگ در آزادی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۳۸۵

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل السد بیان داشت: طرفداران ما نقش بزرگی در بازی فردا خواهند داشت و به دنبال جشن بزرگ در آزادی هستند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا در ورزشگاه آزادی از السد قطر میزبانی می‌کند و جدال این دو تیم صدرنشین گروه D را مشخص می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری درباره این بازی گفت: هر دو تیم به مرحله بعدی راه یافته‌اند و این یک بازی تشریفاتی است. اما می‌خواهیم صدرنشین گر‌وه باشیم و بازی بعد را با الجزیره یا الاهلی بازی خواهیم کرد. می‌خواهیم به عنوان بهترین تیم قدرت خودمان را به هواداران نشان دهیم و به عنوان قهرمان قدرت خودمان را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: ما بازی السد را آنالیز کردیم. با آنها در دوحه بازی کردیم و برای آنها احترام قائل هستیم. نمی‌خواهم در خصوص کیفیت بازیکنان السد بگویم و همه آنها را می‌شناسید خصوصا ژاوی که یکی از بهترین‌هاست. ما البته کیفیت خودمان را نشان خواهیم داد. بازیکنان ما آماده هستند و البته ربیع خواه و فرشاد نیستند اما به دیگر بازیکنان اعتقاد و اعتماد کامل دارم.

برانکو‌ در واکنش به سوالی در خصوص احتمال تغییر تاکتیکی در بازی فردا گفت: شما نمی‌توانید از مهاجمان در هر بازی انتظار گلزنی داشته باشید و در خصوص تاکتیک‌مان هم تا بازی فردا منتظر بمانید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چه تدابیری برای جبران بازی رفت خواهید داشت، گفت: باید ببینیم فردا چه پیش خواهد آمد و البته ژاوی و‌ بنجاح بازیکن خوبی در ترکیب حریف هستند و البته ما نیز تدابیر خودمان را خواهیم داشت.

برانکو در ادامه در خصوص دلیل عدم برگزاری بازی‌های پایانی به صورت همزمانی گفت: ما نیز انتظار این مساله داشتیم و این یک اشتباه کوچک از afc بود. در فوتبال اکنون رازی وجود ندارد و همه از آن مطلع هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار قطری در‌ خصوص شانس بیشتر السد برای صدرنشینی، گفت: اکنون تیم ضعیفی در آسیا وجود ندارد و ما هم با تمام توان در این بازی حاضر خواهیم شد. طرفداران ما نقش بزرگی در این بازی دارند و آنها به دنبال برگزاری یک جشن بزرگ هستند و دلیل اینکه ما هم اینجا هستیم این است که به دنبال یک نمایش خوب در بازی فردا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز