خبرگزاری کار ایران

بررسی ادعای برانکو در مورد شرایط تیمش در آسیا؛

پرسپولیس چطور با 12 امتیاز از آسیا حذف می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۵۰

سرمربی پرسپولیس از احتمال حذف تیمش حتی با کسب 12 امتیاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس با وجود شرایط خوبی که در جدول دارد و قرار گرفتنش در یک میلیمیتری قهرمانی لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هنوز صعودش را به مرحله بعدی قطعی نکرده است و حتی ممکن است شرایط در ادامه برایش خطرناک شده یا حتی ممکن است منجر به حذف تیم شود.

برانکو امروز در جمع خبرنگاران از احتمال حذف تیمش حتی با کسب 12 امتیاز خبر داد که کمی عجیب به نظر می‌رسید ولی بررسی جدول گروه C نشان می‌دهد ادعای برانکو پر بی‌راه نبوده است.

پرسپولیس چطور با 12 امتیاز از آسیا حذف می‌شود؟

پرسپولیس 9 امتیاز از 4 بازی قبلی خود کسب کرده که مشابه السد و 3 امتیاز بیشتر از نسف قارشی است که این نشان از حضور سرخپوشان در منطقه خطر دارد.

به جز الوصل که سقوطش قطعی شده است، 3 تیم شانس قرار گرفتن در جمع 2 تیم صعود کننده را دارند و 2 بازی آینده تیم‌ها مشخص می‌کند کدام یک از این 3 تیم حذف خواهد شد.

اگر پرسپولیس دیدار بعدی خود مقابل نسف قارشی را ببرد صعودش قطعی می‌شود و هر نتیجه‌ای مقابل السد کسب کند تاثیری در این جریان نخواهد داشت ولی کار جایی سخت می‌شود که سرخپوشان بازی را واگذار کنند و کار به هفته آخر و دیدار مقابل السد بکشد.

در صورت شکست سرخپوشان مقابل نسف قارشی، هر دو تیم 9 امتیازی خواهند شد و اگر السد از الوصل امتیازی بگیرد با اختلاف امتیاز در صدر باقی ‌می‌ماند ولی شکست السد مقابل الوصل 3 تیم 9 امتیازی در گروه ایجاد می‌کند که البته با توجه به میزبانی السد و مسجل شدن حذف الوصل بعید است تیم اماراتی بر حریف قطری چیره شود.

در صورت تساوی الوصل و السد شانس بازهم برای صعود پرسپولیس محیاست که با شکست مقابل نسف قارشی و پیروزی برابر السد با 12 امتیاز صعود کند ولی اگر السد و نسف قارشی پیروز شوند، پرسپولیس در هفته پایانی به مصاف السد 12 امتیازی می‌رود که حتی در صورت پیروزی سرخپوشان در این بازی با توجه به اهمیت بازی رو در رو و شکست 3 گله شاگردان برانکو در بازی رفت، نیاز به این دارند که حداقل با نتیجه مشابه این تیم را شکست دهند که کاری دشوار و دور از دسترس به نظر می‌رسد.

پرسپولیس برای اینکه خیالت از صعود راحت باشد، باید فرض را بر شکست خوردن الوصل در دو بازی مقابل السد و نسف قارشی بگذارد و با گرفتن حداکثر امتیاز از گروه خود صعود کند. ضمن اینکه صعود به عنوان سرگروه احتمالا شرایط بهتری در مرحله حذفی برای این تیم رقم خواهد زد.

سرخپوشان در صورت کسب 2 تساوی مقابل نسف قارشی و السد هم می‌توانند صعود خود را قطعی کنند ولی موردی که کارشان را دشوار خواهد کرد همان شکست برابر نماینده ازبکستان خواهد بود.

بدین ترتیب برانکو و شاگردانش کار سختی روز دوشنبه در ازبکستان خواهند داشت که اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز