خبرگزاری کار ایران

در بازی رفت روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کرد

خلیلی: بازی برگشت برای پرسپولیس به مراتب راحت‌تر اما پیچیده‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۵۸

خلیلی در خصوص بازی روز دوشنبه گفت: این بازی به مراتب راحت‌تر و پیچیده‌تر است الجزیره دیگر باز بازی نمی‌کند و این بهترین فرصت است برای پرسپولیس که مقابل هواداران خودی به برتری برسد.

محسن خلیلی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه در بازی رفت نتیجه مورد دلخواه پرسپولیس رقم نخورد و این تیم با بدشانسی نتیجه قابل قبولی نگرفت و روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازی رفت دو نیمه متفاوت داشت نیمه اول پرسپولیس خوب بود و توانست به گل برسد اما در نیمه دوم الجزیره برای حمله کردن آمد و نتیجه‌اش را گرفت اما تیمی که نتیجه دو بر یک را در زمین حریف به تساوی می‌رساند نشان می‌دهد که روی تیم کار شده است.

خلیلی در خصوص بازی روز دوشنبه گفت: این بازی به مراتب راحت‌تر و پیچیده‌تر است الجزیره دیگر باز بازی نمی‌کند و این بهترین فرصت است برای پرسپولیس که مقابل هواداران خودی به برتری برسد. پرسپولیس اگر مثل همیشه و بر اساس سیستم مورد علاقه پرسپولیس یعنی نفوذ از کناره‌ها بازی کند می‌تواند به گل برسد چیزی که در بازی رفت کم بود شوت به سمت دروازه بود که امیدواریم در بازی برگشت به 18 قدم بیشتر نزدیک شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز