خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید باید از لیورپول بترسد!

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۰۲

با اینکه رئال مادرید در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، مدافع لیورپول به آنها هشدار داد که باید مراقب تیم انگلیسی باشند.

به گزارش ایلنا، یان لورن، مدافع لیورپول می‌گوید دژان لورن می گوید آنها از رئال مادرید ترس ندارد و احساس می‌کند که دارندگان لیگ قهرمانان هستند که برای بازی در کیف باید نگران باشند. رئال مادرید فصل گذشته یوونتوس را در فینال شکست داده بود تا پس از آث میلان به اولین تیمی تبدیل شود که دو فصل متوالی در این تورنمنت به قهرمانی دست پیدا کرده است.

لورن دراین باره گفت: آنها خیلی اعتماد به نفس دارند اما برای ما اهمیتی ندارد و روی اهداف خودمان متمرکز هستیم. چرا ما باید از آنها بترسیم؟ آنها باید از ما بترسند. 

از نظر این مدافع یورگن کلوپ از سال 2015 این تیم را متحول کرده و آنها در داخل و خارج از زمین خوب عمل می‌کنند: او چیزهای زیادی را در باشگاه تغییر داد. نه تنها بازیکنان بلکه ذهنیت هواداران، باشگاه و خیلی چیزهای دیگر. اکنون همه چیز مثبت است حتی زمانی که بد بازی کنیم، همیشه کلوپ یک راه مناسب پیدا می‌کند و به نظرم سزاوار چنین جایگاهی است. اتفاقی نبوده که او به همراه دورتموند در سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. همه ما باید افتخار کنیم که چنین سرمربی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز