خبرگزاری کار ایران

هشدار آلونسو به بایرن مونیخ درباره رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۱۰۸

هافبک سابق رئال مادرید پیش از مصاف باوارایی‌ها با شاگردان زیدان به آنها نکته‌ای را گوشزد کرد.

به گزارش ایلنا، بازیکن اسپانیایی که به همراه لیورپول، بایرن مونیخ و رئال مادرید سه بار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده درباره رویارویی امشب رئال با بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا گفت: بازی رفت با وجود شگفتی‌هایی که می‌تواند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکل بگیرد، بسیار مهم است و به همین دلیل فوتبال بسیار سرگرم کننده است. بایرن در ورزشگاهش با جدیت هرچه تمام تر مقابل رئال بازی می‌کند. آنها باید مراقب ضدحملات رئال باشند چون می‌توانند از یک موقعیت نصف و نیمه گل بسازند. دفاع‌ها مهم هستند و در هر دو طرف بازیکنانی هستند که در بازی های بزرگ درخشان عمل کرده‌اند.

آلونسو درباره غیبت آرتور ویدال گفت: این بسیار مهم است و احساسات زیادی دارد و یکی از بازیکنانی است که یک بازی مهم را از دست داده است. او یک رقیب سرسخت است، به تیم انگیزه می‌دهد و بازیکن در سطح بالایی است اما آنها همچنین مولر، خامس، تیگو و خاوی مارتینز را دارند.

بازیکن سابق لیورپول درباره رویایی آنها با رم اظهار داشت: امیدوارم آنها با شایستگی که کلوپ به شاگردانش برای ارائه یک بازی آموخته به فینال صعود کنند. رم یک فرصت تاریخی دارد اما نتیجه بازی در آنفیلد تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز