خبرگزاری کار ایران

این تیم را دست کم نگیرید!

رکوردهای خطرناک لیورپول برای رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۱۷

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ با آمارهای چشمگیری پا به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذاشته و مطمئنا حریف آسانی برای رئال مادرید نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، رئال ماردید بیست و سه روز دیگر در ورزشگاه کیف اوکراین لیورپول را به عنوان حریف خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند و آمار نشان داده شاگردان یورگن کلوپ رای دست بردن به تاریخ این مسابقات و رکوردهای دست نیافتنی آماده هستند.

سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو سه عنصر تهاجمی لیورپول در این دوره از مسابقات بوده‌اند که سوای نمایش در لیگ انگلیس، روزهای درخشانی را در لیگ قهرمانان سپری کردند.

این سه نفر در مجوع تا به اینجای مسابقات چمپیونز لیگ 29 گل به ثمر رسانده‌اند و از آمار بنزما، رونالدو و گرت بیل در فصل 2013/14 پیشی گرفته‌اند. محمد صلاح که بیشتر از دو هم تیمی‌اش در رصد رسانه‌های قرار گرفته مانند فیرمینو 10 گل زده دارد و مانه هم 9 بار موفق به گشودن دروازه رقبا در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

عملکرد تیمی قرمزها در گلزنی هم عالی بوده و انگار کلوپ ماشین گلزنی استخدام کرده است چرا که آنها در 14 بازی اخیر لیگ قهرمانان، 46 بار گلزنی کرده‌اند. بارسلونا در فصل 1999/2000 موفق شده بود در 16 دیدار 45 مرتبه گلزنی را تجربه کند.

بنابراین هیچ نگرانی بابت نمایش خط حمله لیورپول وجود ندارد؛ آنها شب گذشته در جو عجیب ورزشگاه المپیکو دو گل زدند و آمار گلزنی دربازی‌های خارج از خانه را به عدد 20 رساندند و در این مورد هم از رکورد بارسلونا در فصل 2013/14 عبور کردند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز