خبرگزاری کار ایران

امروز تکلیف تیم‌های لیگ برتری مشخص می‌شود

همراه با حواشی هفته پایانی لیگ یک/ کوچ هواداران نساجی و پخش مستقیم بازی‌های حساس

کد خبر : ۶۱۷۵۵۱

هفته پایانی لیگ دسته اول امروز پیگیری می‌شود و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۱۷ امروز تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول بازی پایانی این فصل را به نمایش می‌گذارند و اهمیت سه بازی که در شهرهای تهران، بابل و مسجد سلیمان برپا می‌شود برای تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر از پنج دیدار دیگر اهمیت بیشتری دارد.

خونه به خونه، نساجی و نفت مسجد سلیمان سه تیمی هستند که با توجه به نتایج هفته گذشته شانس صعود برابری دارند. دو تیم مازندرانی در صورت شکست نفت مقابل مس رفسنجان می‌توانند جشن صعود بر کنند و در غیر این صورت نساجی باید با تفاضل گل بیشتر از همشهری‌اش، برای لیگ برتر آماده شود.

حواشی پیرامون حضور هواداران و بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده کنید:

* شبکه ورزش سیما در نظر دارد مسابقات هفته آخر لیگ یک فوتبال را بطور مستقیم و همزمان پوشش داده و با حضور کارشناسان زبده تحلیل و بررسی فنی و داوری نماید. این برنامه از ساعت ۱۶  آغاز خواهد شد.

* هواداران نساجی با اتوبوس و خودروهای شخصی به تهران سفر کرده‌اند تا تماشاگر دیدار تیم محبوبشان در ورزشگاه تختی مقابل راه آهن تهران باشند.

* برای سه بازی حساس امروز از سوی سازمان لیگ دو ناظر در نظر گرفته شده است. سازمان لیگ همچنین اعلام کرده آنها توانایی برپایی جشن قهرمانی در هر سه شهر تهران، بابل و مسجد سلیمان را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز