خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال

خونه به خونه - برق شیراز؛ بابلی ریکاها در خانه جشن می‌گیرند؟

کد خبر : ۶۱۷۴۰۰

تیم بابلی یک پیروزی با لیگ برتر فاصله دارد و با شکست برق شیراز در خانه جشن صعود برپا می‌کند.

به گزارش ایلنا، در هفته پایان لیگ دسته اول فوتبال تیم‌‌های خونه به خونه و برق در بابل مقابل هم قرار می‌گیرند. تیم شیرازی که در نیم فصل اول با شاگردان نکونام در کورس صدرنشینی و رده‌های بالای جدول بود مدت‌هاست از فرم مناسبش فاصله گرفت و در نهایت رتبه‌ای بهتر از رده دوازدهم در پایان هفته سی و سوم این بازی‌ها دست نیافت.

تیم باسابقه این مسابقات را با داوود مهابادی آغاز کرد. نتایج آنها رفته رفته هواداران قدیمی را به ورزشگاه کشاند و جو فوتبال شیراز زنده شد. مشکلات عدیده مالی دلیلی شد تا مهابادی از تیم جدا شود و بازیکنان تاثیرگذار هم با ترک باشگاه راهی برای فرار از مشکلات داشته باشند. بعد از مهابادی اسماعیل اسماعیلی سرمربی شد و او هم چند هفته‌ای دوام آورد تا در نهایت رحمان رضایی این تیم را در رده هشتم با 32 امتیاز تحویل گرفت.

این سرمربی کار به خصوصی انجام نداد اما موفق شد در سراشیبی سقوط از راهیابی به لیگ دسته دوم جلوگیری کند. در تیم مقابل خونه به خونه روزهای موفقیت آمیز اما پر سر و صدایی را تحمل کرده است.

بازی خونه به خونه با گل گهر سیرجان بحث جادوگری در فوتبال را داغ کرد و دعوای لیدرهای باشگاه با جواد نکونام دیگر اتفاق عجیب این تیم بود. جدایی نکونام و حواشی که با مالک باشگاه داشت این تیم را با وضعیت عجیبی رو به رو نکرد. پس از نکونام که نتایج شایسته‌ای را با تیم بابلی رقم زده بود، دراگان اسکوچیچ راه این سرمربی را در جام حذفی ادامه داد و به فینال رسید و امروز هم تیمش را در آستانه صعود به لیگ برتر می‌بیند.

نساجی مازندران همانند خونه به خونه 61 امتیازی است اما با تفاضل گل کمتر(4گل) در رده سوم جای دارد. برتری خونه به خونه مقابل برق شیراز اگر با برتری نساجی مقابل راه آهن همراه شود، آنها با حفظ تفاضل گل می‌توانند به راحتی در خانه جشن صعود برپا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز