خبرگزاری کار ایران

فرزان دانا: مطئمنم با خاطره شیرینی لیگ یک را تمام کنیم

کد خبر : ۶۱۶۷۲۱

مهاجم تیم فوتبال برق جدید شیراز معتقد است که لیگ را با خاطره خوشی به پایان خواهند رساند.

فرزان دانا مهاجم برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: هفته قبل تمرینات خوبی را سپری کردیم و تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده بازی می‌شود. تیم گل گهر تیم خیلی خوبی بود. درست است که حریف 4 گل از ما دریافت کرد ولی آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردیم و 10 نفره شدن تیم حریف نیز مزید بر علت شد تا بتوانیم با برتری پرگل 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت خود راضی بود یا خیر گفت: امسال برای پول بازی نکردم. قصد داشتم بازی کنم و از نظر فوتبالی پیشرفت کنم. خداروشکر مربیان به من اعتماد کردند و توانستم به اهداف ابتدایی خود برسم. هدف من لیگ یک نیست و امیدوارم بتوانم روزی لژیونر شوم.

دانا درخصوص حضور رحمان رضایی در تیم برق جدید نیز گفت: آقا رحمان از زمانی که آمد تیم ما نظم گرفت و واقعا تمریناتش خیلی خوب و موثر است و نکته‌های فراوانی از ایشان یاد گرفتیم. باوجود اینکه 6 بازیکن اصلی تیم رفتند اما آمدن آقایی رضایی سبب شد تا مجددا روحیه بگیریم و به ادامه فصل امیدوار باشیم.

مهاجم برق جدید درخصوص بازی با تیم خونه به خونه گفت: ما می‌رویم برای پیروزی. کاری نداریم که در بازی‌های دیگر چه نتایجی رخ می‌دهد ولی ما می‌رویم تا پیروز شویم و مطئمن هستم که با خاطره شیرینی لیگ یک را تمام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز