خبرگزاری کار ایران

پیش بینی پنج مدال طلا برای پارا وزنه برداری در بازی های پارا آسیایی

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۰۸

سرپرست انجمن پارا وزنه برداری پیش بینی کرد نمایندگان ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا موفق به کسب پنج مدال طلا شوند.

به گزارش ایلنا، سرپرست انجمن پارا وزنه برداری پیش بینی کرد نمایندگان ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا موفق به کسب پنج مدال طلا شوند.

محمدرضا میرشفیعی با بیان این مطلب گفت: برای تیم ملی پارا وزنه برداری در بازی های پارا آسیایی جاکارتا پنج مدال طلا پیش بینی شده است که امیدواریم تحقق پیدا کند.

وی افزود: پنجمین دوره رقابت های قهرمانی کشور تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک از اول تا پنجم تیرماه در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود که روز اول به ورود تیم ها اختصاص دارد، روز دوم کلاسبندی صورت می گیرد و روزهای سوم و چهارم نیز رقابت ها انجام می شود.

سرپرست انجمن پارا وزنه برداری اظهار داشت: برای هر وزن رکوردی را در نظر گرفته ایم و هر ورزشکاری که بتواند حد نصاب های مورد نظر را کسب کند می تواند وارد اردو شود.

وی با اشاره به پایان اردو در روز دوشنبه، گفت: اردوی بعدی تیم ملی از ۲۱ اردیبهشت ماه تا دهم خردادماه برگزار می شود. خوشبختانه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و در ۱۰ وزن به بازی های پارا آسیایی جاکارتا اعزام می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز