خبرگزاری کار ایران

شفر: حسینی باید خط دفاعی را هدایت کند / شانس پیروزی با فرماندهی مانند ابراهیمی بالاست

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۵۳

سرمربی استقلال تهران گفت: گفتم چرا بایرن همیشه قهرمان می‌شود و شانس اول قهرمانی در اروپا است. به این دلیل که مارتیز از اسپانیا را در تیمش دارد. ما هم چنین بازیکنی داریم؛ امید ابراهیمی. از همه بیشتر جنگید و تلاش کرد. در دقایق پایانی توپ گیری خوبی داشت و زمانی که شما این فرمانده را داشته باشید شانس و بخت پیروزی بالایی دارید.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش برابر پیکان تهران گفت: در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم اما برای گل دوم فشاری نیاوردیم. پاس های زیادی رد و بدل کردیم و مهم این بود پاس های زیادی به مهاجمانمان در محوطه جریمه بدهیم.

او ادامه داد: به دلیل همین توپ‌های بلند حریف برای ما خطرساز شد و گلی زدند که از روی شانس بود. در نیمه دوم تیم ما شخصیت قبلی را نشان داد و با ده بازیکن در دقایق پایانی نتیجه را عوض کردیم و از این بابت خوشحالم و به تیمم افتخار می‌کنم.

شفر افزود: دیروز در کنفرانس گفتم چرا بایرن همیشه قهرمان می‌شود و شانس اول قهرمانی در اروپا است. به این دلیل که مارتیز از اسپانیا را در تیمش دارد. ما هم چنین بازیکنی داریم؛ امید ابراهیمی. از همه بیشتر جنگید و تلاش کرد. در دقایق پایانی توپ گیری خوبی داشت و زمانی که شما این فرمانده را داشته باشید شانس و بخت پیروزی بالایی دارید. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بعد از پانزده دقیقه‌ای که گذشته بود قصد داشتم تیام را تعویض کنم، به خاطر اینکه نگران بودم با خطای شدید در نیمه اول مصدوم شده باشد. او را برای بازی با ذوب اهن و جام حذفی نیاز داریم. نگران بودم اما او بسیار باهوش عمل کرد. به تمامی بازیکنان گفته بودم به داور اعتراض نکنید چون کارت زرد دریافت می کنید. 

شفر افزود: بیشتر از این نمیخواهم از ان خطا صحبت کنم به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و زحمت کشیدند. بازی با الهلال را داشتیم و به تهران پرواز کردیم و دوباره برنده شدیم. این دلیلی است ما تیم خوبی برای فوتبال ایران هستیم و قدرت عالی برای جنگندگی داریم و از این بابت به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا به داور اعتراض می‌کرد، گفت: شما متوجه شدید به داور چی گفتم؟ شاید درباره آب و هوا صحبت کردیم! وقتی روی بازیکنی مانند تیام خطا می‌شود این اختیار را دارم که برای حفظ سلامتی بازیکنانم از داور سوال کنم. به داور گفتم چرا تیام کارت زرد گرفت و گفت که ظاهرا داور را لمس کرده است. زمانی که شما نزدیک من باشید می‌دانید که به داور چه گفتم. شما فقط روی نیمکت من متمرکز بودید یا روی نیمکت پیکان هم اینطور بود؟

سرمربی آبی‌ها درباره عملکرد سیدحسین حسینی بیان داشت: دروازه بان بسیار خوبی است. گل دوم را که خورد، بسیار سخت و دشوار بود. شاید اول نورافکن جلوی ارسال را می‌گرفت شاید هم پژمان دیر رسید. مهارش سخت بود. در تمرین هم به حسینی گفتم باید خط دفاعی را توجیه کنی و این موضوعی است که باید بیشتر یاد بگیرد.

شفر در پایان به اخراج داریوش شجاعیان اشاره کرد و گفت: نمیدانم چرا داریوش کارت زرد اول را گرفت. داور در نشان دادن کارت دوم درست عمل کرد اما نمیدانم چرا کارت اول را گرفت. فکر می‌کنم آن کارت زرد راحت نبود. صحبت کردن درباره آن راحت نیست. دوباره میگویم داوری کاری آسانی نیست. به همه داوران داخل زمین احترام کامل می‌گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز