خبرگزاری کار ایران

متاسفانه در این فصل چندین بازی مهم را از دست دادم

پورعلی گنجی: باید الریان را شکست بدهیم تا راهی فینال شویم / منتظر جام جهانی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۱۲

مدافع ایرانی السد قطر در گفت وگو با روزنامه الوطن صحبت‎‌های جالبی را درباره از دست دادن قهرمانی لیگ قطر و آرزویش در جام جهانی روسیه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از الوطن، مرتضی پورعلی گنجی یکی از بازیکنان موفق این فصل تیم السد بوده و توانسته نقش موفقی در تیمش ایفا کند.

بازی با الریان در نیمه نهایی کاپ قطر را چطور می‌بینی؟

هیچ شکی نیست که بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود. با وجود شرایطی که تیم الریان دارد همچنان تیمی بزرگ و مستعد است که کیفیت فنی مطلوبی را ارائه می‌کند.

الریان خط حمله بسیار خطرناکی دارد.

الریان فاکتورهای تیمی خوبی دارد و فقط مربوط به خط حمله نیست. من فکر می‌کنم این بازی برای ما و آنها به طور یکسان بسیار دشوار خواهد بود. رقابت در لیگ ستارگان قطر بسیار سخت است و با توجه به شخصیت تیمی که الریان دارد بازی سختی در انتظار السد خواهد بود. من فکر می کنم که مقابله با آن آسان نخواهد بود.

آمادگی تقابل با سوریا، مهاجم خطرناک الریان را داری؟

علاوه بر سباستین سوریا، تاباتا هم مهاجم توانمندی است. عبدالرزاق هم که مصدوم شده بود همین‌گونه است. به هر حال این مهاجمان متفاوت از هم هستند و ما آماده این رویارویی سخت با حریف قدرتمند تهاجمی  هستیم. خدا را شکر که ما یک خط دفاع قوی داریم که قادر به دستیابی به اهداف است.

برخی‌ها از انگیزه شما برای پیروزی در این بازی پس از دست‌دادن قهرمانی لیگ ستارگان قطر می‌گویند.

به دلایل مختلف لیگ را از دست دادیم. در ابتدای فصل، این تیم در بهترین حالت نبود و عناصری که به تیم کمک کرد بسیار خوب بود و سد در شکل واقعی آن نشان داده شده است. متاسفانه بازی سرنوشت‌ساز با الدحیل را باختیم که یک بدشانسی بود. فوتبال همین است و باید نتایجش را بپذیریم.

چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادید. الان در آمادگی کامل قرار داری یا هنوز هم جراحاتی وجود دارد.

احساس غم بزرگی به خاطر مصدومیت و از دست دادن چند بازی فصل اخیر لیگ ستارگان قطر داشتم. این اتفاق پیش از بازی با الدحیل و دیگر بازی‌های مهم فصل رخ داد و تیم السد نتوانست در این نبرد حساس توفیقی پیدا کند. این مساله به طور کلی برای من اصلا خوب نبود. متاسفانه در این فصل چندین بازی مهم را از دست دادم و هیچ حرفی نمی‌توانم درباره این موضوع بزنم.

*تیم السد قهرمانی سال گذشته کاپ و امیر کاپ قطر را به دست آورده است. آیا می‌توانید این افتخارات را دوباره تکرار کنید؟

بله می‌توانیم این موفقیت‌ها را دوباره کسب کنیم. کاپ قطر برای السد چالش بزرگی است و تمام تیم‌ها برای رسیدن به این جام تلاش می‌کنند. ما این روند را ادامه می‌دهیم و سختی به دست‌آوردن کاپ قطر را می‌دانیم. هدف ما به طور کلی کسب جام‌های قهرمانی کاپ و امیر کاپ قطر است و بازی با الریان هم‌اکنون بسیار مهم محسوب می‌شود. باید این تیم را شکست دهیم تا راهی نبرد فینال شویم.

*پس از پایان فصل راهی جام جهانی 2018 روسیه خواهید شد. آیا رویای رفتن به سمت آن  با قهرمانی تیم السد را دارید؟

بی‌صبرانه منتظر پایان یافتن فصل و رفتن به جام جهانی 2018 روسیه هستم که انگیزه زیادی را برای من ایجاد می‌کند. واقعا به دنبال قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بودیم اما با وجود تلاش فراوان موفق نشدیم. امیدوارم جام قطر و جام حذفی را کسب کنیم. این برای من پیش از همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه عالی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز