خبرگزاری کار ایران

فریرا: داور گل سالم ما را آفساید گرفت / سیدجلال باید اخراج می شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۹۵۷

سرمربی السد در نشست خبری نسبت به قضاوت داور سریلانکایی معترض بود.

به گزارش ایلنا، اوسوالدو فریرا سرمربی السد پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری شرکت کرد و درباره این بازی صحبت کرد:.

 

داور گل سالم ما را آفساید گرفت

درست است در گروه‌مان دوم شدیم، اما حق ما این نبود. پرسپولیس تیم خوبی است و اتمسفر بازی به سود آنها بود، اما به نظرم ما بهتر بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.دو نکته می‌خواهم بگویم که یکی مربوط به گلی است که به ثمر رساندیم و داور آفساید اعلام کرد، اما آن گل به هیچ وجه آفساید نبود. نکته دوم اینکه کاپیتان پرسپولیس هم باید از بازی اخراج می‌شد.

 

سرتر از پرسپولیس بودیم

بازی خوبی بود و ما سرتر بودیم، در هر شش بازی مرحله گروهی ما تیم برتر میدان بودیم و حق‌مان بود سرگروه باشیم، اما این مرحله تمام شد و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم. فقط به پرسپولیس تبریک می‌گویم که آنها نیز توانستند راهی مرحله بعدی شوند.

 

تصمیمات داور قابل قبول نبود

گاهی اوقات بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند، تمایل و اشتیاق بیشتری هم دارند تا با داور صحبت کنند. بازیکنان ما در بازی با داور صحبت می‌کردند، چون برخی تصمیمات داور قابل قبول نبود. ما متوجه نشدیم که بازیکن شماره دوی‌مان چطور کارت زرد گرفت!

 

کاپیتان پرسپولیس اخراج می‌شد، شرایط فرق می کرد

 در نیمه دوم هم به بازیکنانم گفتم که خشن بازی نکنند و به بازی خودشان بپردازند، چون به لحاظ فیزیکی به اندازه بازیکنان پرسپولیس قدرتمند نبودند. به نظرم این بازی در سطح بازیکن دو تیم نبود و از طرفی خیلی سخت است زحمت بکشید، اما به نتیجه نرسید. به نظرم اگر کاپیتان پرسپولیس اخراج می‌شد، شرایط خیلی فرق داشت و از طرفی هم ما یک گل سالم زدیم که داور به اشتباه آفساید گرفت. صحبت دیگری ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز