خبرگزاری کار ایران

هاشم بیک زاده در گفت و گو با ایلنا:

بیرانوند یادش نرود از همین نفت به تیم ملی رسید/ بعضی‌ها در استقلال دنبال لایک و فالوور هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۹۳۹

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: در جام جهانی روی کاغذ شانس نداریم.

 

به گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده مدافع نفت تهران از وضعیت موجود در این تیم ناراضی است او معتقد است اگر به ابتدای فصل برگردیم هرگز انتخابش نفت نبود با بیگ‌زاده در خصوص ماجرای عجیب در این تیم، ماجرای طلبش از استقلال و پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی صحبت کردیم. گفت و گوی او با خبرنگار ایلنا را از دست ندهید:

در خصوص شرایط نفت تهران صحبت کن.

شرایط نفت تهران دیگر احتیاجی به گفتن ندارد ما اصلا شرایط خوبی نداریم و فقط اگر در مسابقات شرکت می‌کنیم به خاطر این است که از اعتبار خودمان دفاع کنیم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

فکر می‌کنی نفت تهران در لیگ برتر بماند؟

همان طور که بازی‌های ما سخت است بازی‌های حریفان ما هم مشکل می‌باشد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه چیز به نفع تیم ما رقم بخورد.

اگر به ابتدای فصل برگردید باز هم انتخابت بود؟

اصلا هیچ وقت دیگر چنین اشتباهی را انجام نمی‌دهم من ابتدای کار به دلیل مشکلاتی که داشتم دوست داشتم فوتبالم را در تهران دنبال کنم و به همین دلیل به نفت تهران ملحق شدم البته هیچ کس هم فکر نمی‌کرد شرایط این تیم این گونه شود. 

دراوایل هفته با اتفاق عجیبی در تیم‌تان افتاد و حضور وکیل بیرانوند در تمرین و برداشتن توپ‌ها بود.

در این باره باید بگویم بیرانوند حق دارد به دنبال مطالباتش باشد اما این راهش نبود او می‌توانست از راه قانونی موضوع را پیگیری کند نه اینکه توپ‌های تمرین را ببرد بیرانوند یادش نرود از همین نفت به اینجا رسیده است.

ماجرای طلبت از استقلال به کجا رسید؟

یک ماه را دادند و قرار بود دوباره این کار را انجام بدهند اما نمی‌دانم چرا امروز و فردا می‌کنند کاری می‌کنند که بگویم اشتباه کردم طلبم را بخشیدم حتما باید به ای اف سی شکایت می‌کردم و جلوی آسیا رفتن آنها را می گرفتم و حتی کسر امتیاز می‌شدند؟

یکی از مسئولان استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود بعضی از بازیکنان با دمپایی به استقلال آمدند و به همه چیز رسیدند.

من که با کفش های مارک‌دار به باشگاه می‌رفتم (با خنده) امیدوارم آنها شفاف‌سازی کنند و اسم بیاورند تا معلوم شود چه کسی چنین کاری را انجام داده است اصلا شما پابرهنه به باشگاه برو اما دنبال حق و حقوقت باش. آنها یادشان نرود که دنبال بازیکن بودند تا توافق کند طلبش را ببخشد و قرارداد امضا کند خیلی از آنها هم در صفحات مجازی به دنبال لایک و جمع کردن فالوور هستند. 

این روزها کی‌روش با مربیان داخلی درگیر است.

بین آنها توافق به وجود بیاید نه اینکه هر روز یک نفر مصاحبه کند و فردا دیگری بیانیه بدهد و تمرکز کار کردن به هم بریزد. هم باشگاه هزینه می‌کند تا بازیکنانش را در اختیار داشته باشد و هم تیم ملی در اولویت است.

به نظرت تیم ملی در جام جهانی موفق می‌شود؟

کارش خیلی سخت است چهار سال پیش که ما در جام جهانی حضور داشتیم فقط در گروه ما آرژانتین قوی بود اما الان اسپانیا، پرتغال و حتی همین مراکش هم قوی است ما روی کاغذ شانس نداریم ولی در بازی ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز