خبرگزاری کار ایران

سرنوشت عجیب برای آندوی بزرگ

کاپیتان تیم ملی در آستانه تصمیم بزرگ؛ خداحافظ فوتبال

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۳۹

کمتر از یک سال پیش بود که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در اختیار داشت و اکنون در شرایطی قرار دارد که با نزدیک شدن به شروع فصل جدید، هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی ایران به نظر می‌رسد در آستانه ادای جمله آخر سریال بازیگری خود قرار دارد و راهی جز خداحافظی نداشته باشد. 

تیموریان که فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت این روزها از هیچ تیمی پیشنهاد ندارد و از سوی دیگر با توجه به شرایط مدیریتی نفت آندو دیگر تمایلی به حضور در این تیم نداشته و گفته می‌شود قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند.

نزدیکان تیموریان در این باره می گویند این بازیکن تصمیم خود را برای خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته و به زودی آن را اعلام خواهد کرد. تیموریان تا یک سال پیش بازیکن مورد علاقه کی‌روش در تیم ملی بود و در صورت حضور در تیم ملی می توانست رکوردار حضور در جام جهانی باشد اکنون به روزهای پایانی برچسب بازیکن روی نام خود نزدیک شده و باید دید چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

سرژیک تیموریان برادر کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص وضعیت وی گفت: اطلاع دقیقی از سرنوشت فوتبالی آندو ندارم. ما خیلی وقت است در مورد فوتبال با یکدیگر حرف نزدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز