خبرگزاری کار ایران

منوچهری: تا کی بازیکنان با سیلی صورت خود را سرخ کنند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۸۹

مهاجم نفت تهران پس از شکست تیمش مقابل استقلال به مشکلات مالی اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، امین منوچهری بعد از شکست نفت مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال تیم خوبی است که البته امروز بازیکنان ملی استقلال هم اضافه شده بودند. تیم ما استرس دارد و زمانی که یک بر صفر جلو باشید خود به خود عقب‌نشینی می‌کنید. ما بی‌تجربگی هم کردیم. البته روی سه امتیاز این بازی حساب نکرده بودیم اما در بازی‌های آینده 6 امتیاز را می‌گیریم و در لیگ می‌مانیم.

وی افزودد: هر چقدر بازیکنان بزرگ باشند و کادر تلاش کند باز هم مسائل حاشیه‌ای تاثیر می‌گذارد. امیدوارم اتفاقاتی که شب عید افتاد حل شود. خیلی از وعده‌ها عملی نشد. چقدر بازیکن با سیلی صورتش را سرخ کند؟ چطور زمانی که شرایط خوب بود ما می‌گفتیم همه چیز خوب است چیزی نمی‌گفتند؟ فشار روی بازیکن باشد نتیجه‌اش همین است.

مهاجم نفت تهران با اعتراض به مشکلات مالی تیم گفت: دوستان تلاش می‌کنند ما هم از کسانی که در خصوصی‌سازی شرکت می‌کنند تشکر می‌کنیم اما فوتبال درآمد ندارد. ما هم وظیفه نداریم برایشان پول دربیاوریم. وظیفه ما این است بازی کنیم و آماده باشیم. یک بازیکن 5 وظیفه دارد که اگر یک درصد انجام ندهد به خاطر دغدغه‌های زندگی‌اش نمی‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد. اگر یکی به فکر مریضی پدرش باشد و یا درآمد خانواده نتیجه این می‌شود که بازی یک بر صفر جلو افتاده را در دقیقه 75 دو بر یک می بازیم.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که چند درصد از قراردادتان را گرفته‌اید، خاطرنشان کرد: سه درصد از یک مالک، 10 درصد از مالکی دیگر‌، 5 درصد از یک مالک دیگر. فکر می‌کنم در جمع 20 درصد شده است. قراردادهای ما میلیاردی نیست. شاید یک بازیکن بزرگ ما یک میلیارد بگیرد که آن را هم باید مالیات بدهد. ما به خاطر آسیایی شدن نفت پول کمتری می‌گیریم. گفتیم در مسابقات آسیایی خودمان را نشان می‌دهیم. حضور در آسیا را که گرفتند حالا حق‌مان بود یا نه، نمی‌دانم. ما تمرین کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم. این شرایط را می‌بینم برایمان سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز