خبرگزاری کار ایران

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجونان جهان ۲۰۱۸ – تونس؛

2 مدال طلا حاصل تلاش نمایندگان ایران در روز دوم

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۸۳

در پایان روز دوم از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا شدند؛ فردا و در روز سوم نیز اساسه، شاکری، اصغری و مرادی به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه – 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه شنبه – 21 فروردین‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات 201 هوگوپوش در اوزان 46- و 49- کیلوگرم دختران و 51- و 55- کیلوگرم پسران پیگیری شد که مهلا مون‌زاده (46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (49- کیلوگرم)، امیر ولی‌پور (51- کیلوگرم) و امیرسینا بختیاری (55- کیلوگرم) نمایندگان ایران بودند.

در پایان دومین روز، امیر ولی‌پور و امیرسینا بختیاری با شایستگی بر سکوی قهرمانی جهان ایستادند اما مومن‌زاده و غزل سلطانی در حالیکه عملکرد خوبی از خود نشان دادند در یک قدمی سکو، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نمایندگان کشورمان پیش از این نیز موفق به کسب یک مدال طلا (حسین لطفی) و یک برنز (مبینا کلی‌وند) شده است.

فردا (چهارشنبه - 22 فروردین‌ماه) و در روز سوم این دوره از مسابقات تکواندوکاران اوزان 52- و 55- کیلوگرم دختران و 59- و 63- کیلوگرم پسران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند؛ کوثر اساسه (52- کیلوگرم)، مبینا شاکری (55- کیلوگرم)، حامد اصغری (59- کیلوگرم) و عرفان مرادی (63- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز