خبرگزاری کار ایران

تمدید با ابراهیم عالمه، اولویت اصلی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۰۱

باشگاه سپاهان مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنانش را شروع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که در فصل هفدهم موفق نشد نتایج مناسبی کسب کند قصد دارد برای فصل بعد تیم قدرتمندی ببندد و دوباره چهره یک مدعی در فوتبال ایران به خود بگیرد. به همین منظور فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم زودتر از سایرین کلید خورده است و هر روز اخبار زیادی در مورد نقل و انتقالات این باشگاه به گوش می‌رسد.

یکی از اولویت‌های سپاهان تمدید قرارداد با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود و یکی از آنها ابراهیم عالمه، گلر سوری این تیم است.

عالمه با عملکرد خوب خودش در چارچوب دروازه توانسته رضایت کادرفنی را جلب کند و مشکلاتی که سپاهان در نیم فصل نخست در این پست داشت، لزوم حفظ او را برای این باشگاه بیشتر می‌کند.

باشگاه سپاهان اعلام کرده با توجه به بالارفتن قیمت دلار دیگر قصد ندارد در بستن قرارداد با بازیکنان خارجی بی‌گدار به آب بزند و علاوه بر اولویت قراردادن خرید بازیکنان داخلی، در حفظ بازیکنان خارجی حال حاضر خودش هم با دقت بالایی عمل خواهد کرد.

در حال حاضر از بین 3 بازیکن خارجی سپاهان یعنی عالمه، حسنی و مروان حسین تنها حضور گلر سوری برای سال آینده مورد تایید قرار گرفته است و به همین جهت مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده است.

شنیده می‌شود عالمه اعلام کرده از حضور در سپاهان راضی است و اگر توافق مالی حاصل شود مشکلی برای ماندن در این تیم در فصل جدید نخواهد داشت.

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی نیافتد عالمه یکی از اولین تمدیدی‌های سپاهان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز