خبرگزاری کار ایران

رشیدی:حسینی قبول کند که روی گل مقصر بوده است

بیرانوند باید دروازه‌بان تیم‌ملی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۸۶

رشیدی در خصوص عملکرد دروازه بانان تیم گفت:تصمیم‌گیرنده شفر است اما این را باید قبول کنیم که هر دو دروازه‌بان استقلال آمادگی کامل دارند و خیال کادر فنی از این بابت راحت است

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی دروازه‌بان اسبق استقلال و یکی از مربیان گذشته تیم ملی امید عملکرد استقلال را با آمدن شفر مثبت ارزیابی می‌کند. رشیدی که تجربه زیادی در آماده ساختن دروازه‌بان‌های فوتبال ایران دارد، معتقد است بیرانوند باید دروازه‌بان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی پیش رو باشد.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

شرایط استقلال هر روز بهتر از گذشته می‌شود. آنها هر هفته به پیروزی می‌رسند و همین باعث می‌شود که هر هفته هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم عنوان نایب‌قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

این روزها بحث تمدید قرارداد شفر مطرح است.

به نظرم باید هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. شفر از وقتی آمده توانسته نتایج خوبی را کسب کند. شما به این موضوع توجه داشته باشید که استقلال علاوه بر کسب نتیجه، زیبا و مدرن هم فوتبال بازی می‌کند. شفر توانسته ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند و همین باعث می‌شود بازیکنان به درک خوبی با مربی‌شان در زمین برسند.

روی گلی که استقلال در بازی مقابل سیاه‌جامگان خورد حسینی مقصر بود؟

مقصر خود حسینی بود. او آمادگی کاملی روی این صحنه نداشت. او باید مراقب شوتزنی مهاجم حریف می‌شد که متاسفانه این کار را نکرد و توپ خیلی راحت از بالای سر وی وارد دروازه شد. اگر با خود او هم صحبت کنید قبول می‌کند که روی گل مقصر بوده است.

اما خود وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده به خاطر جنس توپ‌هاست که این گل را دریافت کرده است.

او در این بازی چند توپ خوب گرفت و فکر نمی‌کنم به توپ ربطی داشته باشد. موقعی که وی کلین‌شیت می‌کرد توپ مشکلی نداشت؟! او جوان است و نباید بهانه‌تراشی کند. باید قبول کند که روی این گل مقصر بوده است.

دروازه‌بان‌های استقلال در این فصل چرخشی به میدان می‌روند. این موضوع چقدر در روند نتیجه‌گیری تیم نقش دارد؟

تصمیم‌گیرنده شفر است اما این را باید قبول کنیم که هر دو دروازه‌بان استقلال آمادگی کامل دارند و خیال کادر فنی از این بابت راحت است.

خود شما سابقه حضور در جام جهانی 1978 را دارید. در حال حاضر چه کسی شایسته حضور در جام جهانی است؟

به نظر من بیرانوند باید دروازه‌بان تیم‌ملی باشد چون یک سال است که مداوم درون دروازه تیم‌ملی قرار دارد و رابطه خوبی هم با کادر فنی برقرار کرده است. من هم اگر در تیم‌ملی کاره‌ای بودم قطعا به بیرانوند بازی می‌دادم. او در همین دو بازی دوستانه تیم‌ملی روند خوبی داشته است.

کدامیک از گلرهای حال حاضر فوتبال ایران می‌تواند با بیرانوند رقابت کند؟

رشید مظاهری در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار است او سه سال مداوم در تیم‌ملی حضور داشته، در تیم‌ملی امید حضور داشته، خود من با وی کار کرده‌ام. او دروازه‌بان بسیار خوبی است.

اگر شما در تیم ملی مربی بودید، حسینی را به جام جهانی می‌بردید؟

صددرصد این کار را می‌کردم چون این می‌تواند باعث کسب تجربه برای این بازیکن شو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز